elektronikkindustrien forum

Regler | Recent posts | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

pekere i MATLAB?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PC Programmering og Grensesnitt -> pekere i MATLAB?
Forfatter Melding
a_ronagh

Hjalp: 9

Post 19 september 2005 9:06

pekere i MATLAB?

Hi everybody

Er det noe som "pekere" i MATLAB programmeringsspråk?
Jeg ønsker å beskjeftige seg med mange variabler i flere m.files og refererer til dem fra en annen m.files.and det gjøres best av pekere.

med vennlig hilsen
Tilbake til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 19 september 2005 9:06

Annonser

Tilbake til toppen
Antharax

Hjalp: 13

Post 19 september 2005 10:52

Re: pekere i MATLAB?

hvorfor?
hvorfor skulle du trenger tips i matlab?
Matlab-koden er et script som vil bli kompilert til pseudo-koden i tilfelle av en funksjon. Jeg tror ikke det er nyttig å tenke på det som du gjør i C . Jeg antar at du burde se argumentet som passerer forbi referanse.

hvis du vil redusere antall argumenter, sette dem i en vektor eller i en struct.

Antharax
Tilbake til toppen
Arabiske versjonen Bulgarsk versjon Catalan versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon English version Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbisk versjon Svensk versjon Tagalog version Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PC Programmering og Grensesnitt -> pekere i MATLAB?
Side 1 av 1

subj

text

Alle klokkeslett er GMT 1 Hour
Lignende emner:
FIFO pekere - Y bare grå koden pekere brukes?? (5)
Pekere (7)
Funksjon Pekere i C (9)
Pekere i Verilog?? (4)
Forstå pekere i C (3)
opprette pekere i Verilog (3)
C-språk - pekere til funksjoner (4)
Pekere til struct oppgave (1)
[C] Hva er pekere som *** bety? (3)
To tips om den samme adressen. (3)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS