| Forfatter | Melding |
|---|
pseudockb
| 20 september 2005 2:08 site: www.edaboard.com CMOS switch | | |
|
| | Hei, jeg ønsker å vite hvor å fastslå størrelsen på MOS brytere. Fra hva jeg vet, bør størrelsen være liten for å få mindre kostnader injeksjon men størrelsen bør være stort å ha en liten "ON" motstand. Videre har jeg ofte hørt om folk som gjør bruk av halv størrelse dummy-bryteren for å redusere kostnader injeksjon. Jeg vil gjerne vite hvorfor er det dummy bryteren må være halv størrelse? En annen ting som jeg ikke er sikker på er om det meste tilkobling av NMOs bryteren skal kobles til kilden eller i bakken. (N-brønn prosess) Jeg synes at både tilkoblingen gir en annen spenning på sine terminaler. Hva er vanlig praksis å knytte hoveddelen tilkoblingen og årsaken bak. Takk på forhånd. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
flushrat
| 20 september 2005 3:03 Re: Design av analog MOS switch | | |
|
| | The on-motstand kravet stedet belaste injeksjon bestemme minum W. Half size dummu vil absobe den injiserte restriksjoner fra bryteren (anta halve belaste strømme til kilden og halvparten til avløp). Bulk koblet til jord. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
sunking
| 20 september 2005 3:49 Design av analoge MOS switch | | |
|
| unngå charge injeksjon, kan du bruke CMOS-bryter og to fase klokke, som Q1 Q2 og Q2, sa Q2 'er litt mer enn Q2. Og du kan referece noe papir eller bok om ADC |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Google AdSense

| 20 september 2005 3:49 Annonser | | |
|
|
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
pulkit Shah
| 20 september 2005 13:02 Re: Design av analog MOS switch | | |
|
| | Dummy-bryteren har motsatt polaritet enn bryteren. Du prøver å holde fallende kanten av bryteren raskt. Også dummy slå signalet skal ha noen forsinkelse i forhold til normal bytte signal, slik at den virkelig kan cancell anklagen. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
pseudockb
| 22 september 2005 2:18 Re: Design av analog MOS switch | | |
|
| | Hei, jeg ønsker å klargjøre uttalelsen av "Dummy bryteren vil ha motsatt polaritet enn bryteren". Mener du at hvis bryteren blir NMOs, så dummy bør være en PMOS? Eller mener du at hvis bryteren er på, så dum er av og omvendt? Takk. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
arindrajiitkgp
| 22 september 2005 14:04 Re: Design av analog MOS switch | | |
|
| hei
når du utformer en CKT da millioner av NMOs og PMOS er deres. Nå hvis alle bulks er koblet til GND / vdd deretter vth of NMOs / PMOS endrer ikke på grunn av endring av bulk voltage becaz alle bulks har samme potensial. Nå hvis du koblet til med kilde (når alle kilder ikke er koblet til GND) så vth endringer på grunn av endring av bulk potensial .... det er utføring i din samlede ckt.thanks |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
nuiscet
| 30 september 2005 6:43 Design av analoge MOS switch | | |
|
| | Hvordan skal vi håndtere det meste spenning på swtich MOSFETs? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |