elektronikkindustrien forum

Regler | Recent posts | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Design av analoge MOS switch

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Analog Circuit Design -> Design av analog MOS switch
Forfatter Melding
pseudockb

Hjalp: 6

Post 20 september 2005 2:08

site: www.edaboard.com CMOS switch

Hei, jeg ønsker å vite hvor å fastslå størrelsen på MOS brytere. Fra hva jeg vet, bør størrelsen være liten for å få mindre kostnader injeksjon men størrelsen bør være stort å ha en liten "ON" motstand. Videre har jeg ofte hørt om folk som gjør bruk av halv størrelse dummy-bryteren for å redusere kostnader injeksjon. Jeg vil gjerne vite hvorfor er det dummy bryteren må være halv størrelse? En annen ting som jeg ikke er sikker på er om det meste tilkobling av NMOs bryteren skal kobles til kilden eller i bakken. (N-brønn prosess) Jeg synes at både tilkoblingen gir en annen spenning på sine terminaler. Hva er vanlig praksis å knytte hoveddelen tilkoblingen og årsaken bak. Takk på forhånd.
Tilbake til toppen
flushrat

Hjalp: 15

Post 20 september 2005 3:03

Re: Design av analog MOS switch

The on-motstand kravet stedet belaste injeksjon bestemme minum W. Half size dummu vil absobe den injiserte restriksjoner fra bryteren (anta halve belaste strømme til kilden og halvparten til avløp). Bulk koblet til jord.
Tilbake til toppen
sunking

Hjalp: 46

Post 20 september 2005 3:49

unngå charge injeksjon, kan du bruke CMOS-bryter og to fase klokke, som Q1 Q2 og Q2, sa Q2 'er litt mer enn Q2.
Og du kan referece noe papir eller bok om ADC
Tilbake til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 20 september 2005 3:49

Annonser

Tilbake til toppen
pulkit Shah

Post 20 september 2005 13:02

Dummy-bryteren har motsatt polaritet enn bryteren. Du prøver å holde fallende kanten av bryteren raskt. Også dummy slå signalet skal ha noen forsinkelse i forhold til normal bytte signal, slik at den virkelig kan cancell anklagen.
Tilbake til toppen
pseudockb

Hjalp: 6

Post 22 september 2005 2:18

Hei, jeg ønsker å klargjøre uttalelsen av "Dummy bryteren vil ha motsatt polaritet enn bryteren". Mener du at hvis bryteren blir NMOs, så dummy bør være en PMOS? Eller mener du at hvis bryteren er på, så dum er av og omvendt? Takk.
Tilbake til toppen
arindrajiitkgp

Hjalp: 2

Post 22 september 2005 14:04

hei

når du utformer en CKT da millioner av NMOs og PMOS er deres. Nå hvis alle bulks er koblet til GND / vdd deretter vth of NMOs / PMOS endrer ikke på grunn av endring av bulk voltage becaz alle bulks har samme potensial. Nå hvis du koblet til med kilde (når alle kilder ikke er koblet til GND) så vth endringer på grunn av endring av bulk potensial .... det er utføring i din samlede ckt.thanks
Tilbake til toppen
nuiscet

Hjalp: 3

Post 30 september 2005 6:43

Hvordan skal vi håndtere det meste spenning på swtich MOSFETs?
Tilbake til toppen
Arabiske versjonen Bulgarsk versjon Catalan versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon English version Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbisk versjon Svensk versjon Tagalog version Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Analog Circuit Design -> Design av analog MOS switch
Side 1 av 1

subj

text

Alle klokkeslett er GMT 1 Hour
Lignende emner:
Hvordan utforme en høy ytelse ville bytte? (12)
MOS Bulk tilkobling i analog og RF design (10)
Analog bytte design (3)
hvordan å designe analoge bytte (4)
Ar det noen bøker eller dokumenter for analog bytte IC design? (4)
Vet noen noe godt referanse for analog bytte design (1)
MOS som bryter spørsmål (11)
Bidirectional MOS switch - 3A (3)
hjelp: 15GHz MOS Switch (1)
strøm ville transistor switch (4)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS