Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Elektroniske tjenester

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Professional Hardware and Electronics Design -> Elektroniske tjenester
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
Ganymede

Post 02 mars 2002 2:08

Jeg vet dette vil proboably åpne opp et helt kan ormer - men her er vi igjen.

Hvis jeg var å tilby en tjeneste overføre papir tegninger til cad formater og overføring av filformater mellom ulike plattformer, hva ville du si er den beste samlinger av redskaper og hardware / software for jobben.

AutoCAD synes å være hund for generell tegning arbeid - ville dxf filer være det beste formatet for å hoppe på tvers av plattformer?

Som PCB tjenester! - Hvor skal jeg begynne. Hva vil dette koste meg til kick off?

PS Ja jeg vet hvor jeg er - Jeg tror dette er den beste plassen å stille spørsmålet.
Tilbake til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 02 mars 2002 2:08 Annonser

Tilbake til toppen
mrlogical
Gjestene

Post 03 mars 2002 2:20

Prøv P * otel 99 SE for skjematisk fangst og PCB layout, det er ganske god. Det vil også konvertere til acad står dxf eller dwg filformat. kommer det fra dette forumet.
Tilbake til toppen
View user's profile
Ganymede

Post 03 mars 2002 20:47

Takk tony - din en annen en å anbefale at pakken til meg.

Anyyone i Storbritannia vet om finacial støtte jeg kan få - (Gov. New Deal kanskje - den slags ting).

Im gjør mye forskning på hva folk ønsker kanskje i tjenesteområde im tenker på - men finansiering fra arbeidsledig selv ansatt er en helvetes et skritt.

Enn på forhånd.
Tilbake til toppen
View user's profile
Phytex

Post 08 mars 2002 9:47

Takk for info!
Tilbake til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Professional Hardware and Electronics Design -> Elektroniske tjenester
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS