elektronikkindustrien forum

Regler | Recent posts | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

vise rpm og m / s i Visual Basic

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PC Programmering og Grensesnitt -> vise rpm og m / s i Visual Basic
Forfatter Melding
kiddly2

Post 31 mai 2006 1:50

vise rpm og m / s i Visual Basic

Jeg bruker en opto-INTERRUPTER å måle hastigheten, men jeg ikke i god i programmering

kan noen guide meg til å skrive et program for å vise o / min og m / s i Visual Basic bruker parallal porten.

takk
Nøytral
Tilbake til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 31 mai 2006 1:50

Annonser

Tilbake til toppen
eelinker

Hjalp: 12
Sted: PERSIA

Post 17 juni 2006 17:54

Re: vise o / min og m / s i Visual Basic

U bør bruke en ActiveX å lese og skrive på parallellporten av metoder og egenskaper som ActiveX-kontrollen.
Tilbake til toppen
Arabiske versjonen Bulgarsk versjon Catalan versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon English version Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbisk versjon Svensk versjon Tagalog version Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PC Programmering og Grensesnitt -> vise rpm og m / s i Visual Basic
Side 1 av 1

subj

text

Alle klokkeslett er GMT 1 Hour
Lignende emner:
MATLAB - 의 GUI 는 Visual Basic & am (13)
Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? (79)
Microcontroller & Visual Basic (8)
8051 og Visual Basic (2)
"Visual Basic og GPIB grensesnitt" (2)
Visual Basic Og 8051 (20)
som man er bedre Visual C eller Visual Basic for GUI (8)
Hvordan skalere bildene i Visual Basic 6? (3)
Et problem i Interfacin A uController til Visual Basic (4)
Bruke Visual Basic for på / av MCU GPIO (2)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS