| Forfatter | Melding |
|---|
SISWANTO
| 31 mai 2006 4:09 Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| Dear all, Jeg trenger deg sugestions Jeg ønsker å bygge programmet bruker seriell kommunikasjon COM-port og MDB-database med OS WindowsXP, som en best kompilatoren for ovennevnte program? Borland C Builder, Delphi, MS-Visual C eller hva? Til info Egentlig min bakgrunn som embedded / microcontroller programmerer. og så lenge jeg bruke C-språk.
Siswanto |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
jhonny_yang
| 31 mai 2006 4:53 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| | SISWANTO wrote: | Dear all, Jeg trenger deg sugestions Jeg ønsker å bygge programmet bruker seriell kommunikasjon COM-port og MDB-database med OS WindowsXP, som en best kompilatoren for ovennevnte program? Borland C Builder, Delphi, MS-Visual C eller hva? Til info Egentlig min bakgrunn som embedded / microcontroller programmerer. og så lenge jeg bruke C-språk. Siswanto |
Den enklest for nybegynnere er Borland C Builder og Delphi. Avhengig av grunnleggende språk. Kanskje Borland C Builder er lettere men C er svært komplekse ikke liker innebygd en.
For MS-Visual C er mest støtte i verden, slik at alle problemer kan løses enkelt. Men Visual C er veldig kompleks |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
kavgoxin
| 01 juni 2006 17:06 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| | Jeg tror VC er også ett godt alternativ. ettersom det inneholder mye biblioteket knyttet til comm. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Google AdSense

| 01 juni 2006 17:06 Ads | | |
|
|
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
saeid5977
| 05 juni 2006 1:27 Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| hei for comm port alle er samme (hvis du bruker mscommctrl ActiveX) men for DB vc er noen kompleks (cuz av ADO COM objekt programmering)
mellom BC og Delphi, Delphi er bedre hastighet og andre ting som er like. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Chiara
| 05 juni 2006 4:28 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| Delphi er bedre i kompilering hastighet enn C Builder ikke til kjøring av binære bildet.
I alle fall, C Builder er bedre alternativ for enkle grafiske appplication, om du vil gjøre andre prosjektet etterpå.
Normalt er C / C ressurser er mer rik på internett.
lykke til |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
SISWANTO
| 06 juni 2006 3:08 Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| Hi Responders, Du all great. Jeg vil prøve BC Builder. For øvrig, i mitt land (Indonesia) Delphi er mer berømt enn BC Builder, jeg vet ikke hvorfor. Lykke til dere alle.
Siswanto |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
jhonny_yang
| 06 juni 2006 6:43 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| | SISWANTO wrote: | Hi Responders, Du all great. Jeg vil prøve BC Builder. For øvrig, i mitt land (Indonesia) Delphi er mer berømt enn BC Builder, jeg vet ikke hvorfor. Lykke til dere alle.
Siswanto |
Jeg Indonesia mennesker. Mye av folk før i Indonesia svært gjerne Turbo Pascal så Delphi er mye likt med pascal og C alle redde den i Indonesia.
For mer støtte tror jeg du må velge Delphi. i hele verden Borland Delphi er mer populært enn Borland C Builder. Bare litt hjelp Borland C Builder (Component grunn). |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
farhantariq
Registrert: 13 juni 2006 Innlegg: 57 Hjalp: 2 Beliggenhet: Pakistan
| 20 juni 2006 19:50 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| | Its Borland C compiller. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
memarian
| 26 juni 2006 20:27 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| Kjære,
Jeg bruker Pascal mange år siden, og jeg preffer Delphi nå. For seriell port
kommunikasjon er det mange gratis komponenter på nettet for både
Borland Delphi & Borland C Builder.
For Database Delphi og C Builder er mer enklere.
Lykke til. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
hondacivic
| 26 juni 2006 20:32 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| | Hvis du er Delphi programmerer Jeg tror du bør gjøre fordi for programmering overenstemmelse i Delphi Jeg ser TurboPower Component er bra for you.It er helt gratis av charge.You kan få det fra http://sourgeforge.net (finne "TurboPower"). lykke til |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
mutevaggil
Registrert: 07 Sep 2006 Innlegg: 61 Hjalp: 1 Beliggenhet: Istanbul-TÜRKIYE
| 11 oktober 2006 15:54 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| andre idé?
DELPHI? Visual C ? Borland C ?
hvilken som er mest egnet for PORT samvirking, GUI, signalbehandling og MICROCONTROL baserte prosjekter?
kort, som er mest egnet for en elektronisk mann?
Takk på advence. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
prabhak
| 14 oktober 2006 8:34 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| Anyday for små utilitiy programmering Jeg foreslår Delphi.
nå Borland har sluppet gratis versjon av sitt verktøy (TurboExplorer).
og med tilgjengelighet på kvalitet komponentene du trenger bare å fokusere på functionlity.
Look no further enn Delphi. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
mutevaggil
Registrert: 07 Sep 2006 Innlegg: 61 Hjalp: 1 Beliggenhet: Istanbul-TÜRKIYE
| 09 november 2006 20:04 Re: Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? | | |
|
| Delphi Leads vei for nå.
og andre idé?? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |