Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

ICD2 USB klone - hvordan få det til å fungere med 3.3V PIC24s??

Gå til side Forrige 1, 2, 3, 4
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Microcontrollers -> ICD2 USB klone - hvordan få det til å fungere med 3.3V PIC24s??
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
crystallattice

Post 22 januar 2009 15:48 Re: ICD2 USB klone - hvordan få det til å fungere med 3.3V PIC24s

Så jeg endret min Pics ICD2 Klon: skjære spor Vcc av T2, kobler T2 å målrette vcc (pin 2 av J2). Nå når du er koblet til systemet med 24F@3.3V, den MCLR er på 3.3V når høyt, MPLAB leser Målrett Vpp som 3.3V og også på mulimeter. Når du er koblet til systemet med 18F @ 5 V Mplab leser Målrett Vpp som 12.5V og også på mulimeter. Jeg tror min Pics ICD2 Klon vil nå fungere akkurat som Pyto2. Andre som har Pics må prøve og se om det fungerer.
Tilbake til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Microcontrollers -> ICD2 USB klone - hvordan få det til å fungere med 3.3V PIC24s??
Side 4 av 4 Alle klokkeslett er GMT 2 timer
Gå til side Forrige 1, 2, 3, 4

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS