elektronikkindustrien forum

Regler | Recent posts | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Bidirectional MOS switch - 3A

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Profesjonell Hardware and Electronics Design -> Bidirectional MOS switch - 3A
Forfatter Melding
gorkin

Hjalp: 11

Post 29 oktober 2006 19:57

Hei brødre!
Jeg trenger én enhet referanse, en toveis MOS bytte for kontroll lader i GR64 modul (SonyEricsson GSM / GPRS-modul). Denne modulen har en makt input / output (batt pin) for strømforsyning (samme pin har strømforbruk og kilde) at jeg må deaktivere den for å slå av modulen (i noen tilfeller er nødvendig kobler strømledningen fra modulen). Noen vite én enhet for denne søknaden?
Thanks a lot, Gorkin
Tilbake til toppen
Artem

Hjalp: 91
Sted: Turan

Post 29 oktober 2006 21:50

Jeg antar at du kan bruke komplementær transistorer serielt koblet med dioder koblet i parallell. Hver av dem vil håndtere en retning av strømmen.
Ulempen er høye drop spenning = Vdrop_ON Vdrop_Diode. Eller en transistor koblet i produksjon av diode bro likeretter den Vdrop = Vdrop_ON 2 * Vdrop_Diode.

Eller kanskje du kan finne Solid State Relay med nødvendige egenskaper

eller et annet eksempel:
http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/1096
Tilbake til toppen
strennor

Hjalp: 14

Post 08 Nov 2006 7:34

du kan bruke høy effekt transistor

sjekk www.fairchildsemi.com
Tilbake til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 08 Nov 2006 7:34

Annonser

Tilbake til toppen
gorkin

Hjalp: 11

Post 11 november 2006 21:25

Re: MOS Bidirectional bryteren - 3A

Hei,
Jeg trenger BIDIRECTIONAL MOS SWITCH ...
I få ord: I applcation min, en GSM-modul ledelsen batterinivået er batteriet være koblet til en spesifikk pin i GSM-modul, når ansvaret, den nåværende strømmen i én retning når utslipp, gjeldende flyt i motsatte retning .. . for tilbakestilling, må jeg koble dette pin ... men jeg kan ikke finne en løsning med MOS konvensjonelle swicth. I cant bruke løsningen nevnt ved Artem bror fordi spenningen dop på diode vil føre til feil i batterimodul ledelse ...

Takk, Gorkin.
Tilbake til toppen
Arabiske versjonen Bulgarsk versjon Catalan versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon English version Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbisk versjon Svensk versjon Tagalog version Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Profesjonell Hardware and Electronics Design -> Bidirectional MOS switch - 3A
Side 1 av 1

subj

text

Alle klokkeslett er GMT 1 Hour
Lignende emner:
Toveis NMOs bytte? (3)
MOSFET toveis switch (6)
Slå en lader toveis (3)
høy strøm toveis bytte (3)
MOS som bryter spørsmål (11)
hjelp: 15GHz MOS Switch (1)
Design av analoge MOS bryteren (6)
strøm ville transistor switch (4)
Hvordan utforme en høy ytelse ville bytte? (12)
Slik fastslår MOS Switch størrelsesforhold? (1)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS