| Forfatter | Melding |
|---|
gorkin
| 29 oktober 2006 19:57 Bidirectional MOS switch - 3A | | |
|
| Hei brødre! Jeg trenger én enhet referanse, en toveis MOS bytte for kontroll lader i GR64 modul (SonyEricsson GSM / GPRS-modul). Denne modulen har en makt input / output (batt pin) for strømforsyning (samme pin har strømforbruk og kilde) at jeg må deaktivere den for å slå av modulen (i noen tilfeller er nødvendig kobler strømledningen fra modulen). Noen vite én enhet for denne søknaden? Thanks a lot, Gorkin |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Artem
| 29 oktober 2006 21:50 Bidirectional MOS switch - 3A | | |
|
| Jeg antar at du kan bruke komplementær transistorer serielt koblet med dioder koblet i parallell. Hver av dem vil håndtere en retning av strømmen. Ulempen er høye drop spenning = Vdrop_ON Vdrop_Diode. Eller en transistor koblet i produksjon av diode bro likeretter den Vdrop = Vdrop_ON 2 * Vdrop_Diode.
Eller kanskje du kan finne Solid State Relay med nødvendige egenskaper
eller et annet eksempel: http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/1096 |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
strennor
| 08 Nov 2006 7:34 Bidirectional MOS switch - 3A | | |
|
| du kan bruke høy effekt transistor
sjekk www.fairchildsemi.com |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Google AdSense

| 08 Nov 2006 7:34 Annonser | | |
|
|
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
gorkin
| 11 november 2006 21:25 Re: MOS Bidirectional bryteren - 3A | | |
|
| Hei, Jeg trenger BIDIRECTIONAL MOS SWITCH ... I få ord: I applcation min, en GSM-modul ledelsen batterinivået er batteriet være koblet til en spesifikk pin i GSM-modul, når ansvaret, den nåværende strømmen i én retning når utslipp, gjeldende flyt i motsatte retning .. . for tilbakestilling, må jeg koble dette pin ... men jeg kan ikke finne en løsning med MOS konvensjonelle swicth. I cant bruke løsningen nevnt ved Artem bror fordi spenningen dop på diode vil føre til feil i batterimodul ledelse ...
Takk, Gorkin. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |