| Forfatter | Melding |
|---|
håndlag
Joined: 25 februar 2007 Innlegg: 45 Hjalp: 2 Sted: Østerrike
| 15 mars 2007 23:45 cml LVDS | | |
|
| Hei
Jeg ser noen ganger at ppl bruke CML krets for å gjøre ... bla bla .. og bruk LVDS grunn av ... bla bla ... og ECL ....
Hvilke catigory eller gren av vitenskapen disse ordene hører til?
Jeg tror disse enkelte typer I / Os interface standarder (ikke sikker og må korrigeres hvis jeg tar feil) ..
Jeg vil lære mer om dem .. Så, hva skal jeg lese eller søk etter?
Jeg skulle designe en høy frekvens og store divisor counter .. hvilken av dem bør jeg bruke og hvorfor?
C / Cts og adv. / ulemper ved hvert .....
Vennligst gi meg nyttig stoff om dem ...
for help .. Very Big Takk for hjelp ..
Hilsen, - Knack |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
ieropsaltic
| 16 mars 2007 12:00 LVDS cml ECL sammenlign | | |
|
| ECL står for Emitter Coupled Logic. It's a high speed logic familien fordi transistorene er aldri lov til å mette. Dens struktur er svært lik den analoge differensielle forsterkere.
CML står for Current Mode Logic. Det er en høy hastighet logikken familien lik ECL bortsett fra at en familie er bufret ved utgangen mens den andre ikke.
LVDS står for Low Voltage Differential Signaling. Denne logikken familien bruker differensielle signalene ca 700mV å representere 0'er og 1'ere.
For høy hastighet skillevegger. Tror jeg at de mest vanlige logikken familier er CML eller dynamisk logikk. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
srieda
Joined: 24 desember 2006 Innlegg: 163 Hjalp: 17 Sted: India
| 27 mars 2007 12:02 cml krets wikipedia | | |
|
| LVDS - Low Voltage Differential signal brukes i overføring av data mellom prosessorene. LVDS bruker signaler med svinger rundt 50mV - 400mV ved svært høye frekvenser. Dette brukes vanligvis for høyhastighets kommunikasjon. LVDS drivere og dekodere har en viktig spesifikasjon i Felles-modus spenningsnivå av signaler. The common-modus nivået varierer wrt den definerte protokollen og spenningen hvor kjernen fungerer.
For å vite mer om LVDS implementering, kan du meldingen meg. Jeg foreslår at du starter å lese fra LVDS modellering og deretter inn LVDS drivere. Bruk google for å søke etter artikler om disse. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
rfmw
| 27 mars 2007 12:25 Re: Hva gjør "ECL", "CML", "LVDS & | | |
|
| "Jeg skulle designe en høy frekvens og store divisor counter"
Definer hva frekvensene vi snakker om her ... |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
srieda
Joined: 24 desember 2006 Innlegg: 163 Hjalp: 17 Sted: India
| 27 mars 2007 13:01 Re: Hva gjør "ECL", "CML", "LVDS & | | |
|
| | Jeg har nå jobbet på LVDS drivere opptil 2GHz på 130nm. Det avhenger av teknologi også. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
ahmad_abdulghany
Joined: 12 april 2005 Innlegg: 1369 Hjalp: 212 Sted: Cairo, Egypt
| 30 mars 2009 8:43 Hva "ECL", "CML", "LVDS", | | |
|
| | Hvis du søkte for noen IEEE papirer, gi meg linker og jeg skal få dem for deg! |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Google AdSense

| 30 mars 2009 8:43 Annonser | | |
|
|
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
xulfee
| 31 mars 2009 6:20 Hva "ECL", "CML", "LVDS", | | |
|
| ECL er Emitter koplet logikk
Lagt etter 2 minutter:
Low-voltage differential signaling, eller LVDS, er et elektrisk signaliserer system som kan kjøre på svært høye hastigheter over rimelig snodd kobber kabler. Den ble introdusert i 1994, og har siden blitt svært populært i datamaskiner, der den utgjør en del av svært høy hastighet nettverk og datamaskiner busser.
Lagt etter 1 minutt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Current_mode_logic |
|
| Tilbake til toppen | |
 |