| Forfatter | Melding |
|---|
afrasiab
| 09 oktober 2007 10:59 elektronisk | | |
|
| | Hva er elektronisk? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Vicky
| 10 oktober 2007 6:45 Re: elektronisk | | |
|
| Hei kjære,
elektronikk betyr 0 eller 1 har to status stadier eneste gjenværende breaif deatails du kan få fra www.wikipedia.com |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Awarapunshee
| 10 oktober 2007 8:44 Re: elektronisk | | |
|
| | Elektronikk betyr: Studie av elektron eller flyt av elektron. Men dagens verden er det studiet av halvledere og beslektede elementer og prinsipp å styre dem. osv. osv. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
rikie_rizza
Registrert: 05 august 2006 Innlegg: 334 Hjalp: 20 Beliggenhet: Bikini Bottom, mellom rock og ananas
| 10 oktober 2007 9:17 elektronisk | | |
|
| Elektronika er et utstyr som bruker lav spenning strømsparingsmodus strøm og ha minimum mekanisk bevegelige deler. Elektronikk er læren om det. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Awarapunshee
| 10 oktober 2007 13:01 Re: elektronisk | | |
|
| | rikie_rizza wrote: | Elektronika er et utstyr som bruker lav spenning strømsparingsmodus strøm og ha minimum mekanisk bevegelige deler. Elektronikk er læren om det. |
Jeg tror ikke det. Fordi en 20KV bytte modus strømforsyningen er elektronikk etc etc. Jeg har jobbet (design) en ovn med elektroniske enheter som har en strøm av 1.5MW (ja 1.5Mega watt). Dette er ikke et lavt strømforbruk. " or " Electronics is the study of electron mechanics. Or the study of mechanism of flow of charge in various materials like semiconductors, resistors, nanostructures, vacuum etc. " Så grunnleggende definisjon er som jeg skrev ovenfor eller "grenen av fysikk som omhandler utslipp og effekter av elektroner og med bruk av elektroniske enheter" eller "Electronics er læren om elektron mekanikere. Eller studiet av mekanisme flyt av kostnad i ulike materialer som halvledere, motstander, nanostructures, støvsuger etc. " eller og så videre. An Encyclopedia kan konsulteres for grunnleggende definisjon.
Hilsen |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
aersoy
Registrert: 08 august 2006 Innlegg: 82 Hjalp: 1 Sted: Ankara Tyrkia
| 12 oktober 2007 15:48 Re: elektronisk | | |
|
| | Awarapunshee wrote: | | Elektronikk betyr: Studie av elektron eller flyt av elektron. Men dagens verden er det studiet av halvledere og beslektede elementer og prinsipp å styre dem. osv. osv. |
Jeg tror studie av halvledere er ikke en annen tro. Det er bare et undertekstspråk av elektronikk 
Lagt etter 1 minutt:
| rikie_rizza wrote: | Elektronika er et utstyr som bruker lav spenning strømsparingsmodus strøm og ha minimum mekanisk bevegelige deler. Elektronikk er læren om det. |
Hva du synes om strømmen området?? Power diodes? De arbeider i kV verdiområder: S |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
MICROSYSTEM
| 12 oktober 2007 17:13 Re: elektronisk | | |
|
| | elektronisk er det avtaler med bahaviour av elektroner, i likhet med sine effekter, handlinger og reaksjoner på andre materialer og også selv. kontrollere og bruke elektroner for speciffic puposes kalles også elektronikk. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
anades
| 12 oktober 2007 18:10 elektronisk | | |
|
| | Jeg tror elektronikk er studiet av elektroner bare. Selv om dagens definisjon av elektronikk er begrenset til srtudy av kretser med begrenset "gjeldende" evnen. Høyere aktuelle studien er oftere betegnes som elektriske vitenskap. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |