Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Batterilader Hjelp

Post new topicReply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Hobby kretser og små prosjekter Problemer -> batterilader Hjelp
Arabisk versjonBulgarsk versjonKatalansk versjonTsjekkisk versjonDansk versionTysk versjonGresk versjonEngelsk versjonSpansk versjonFinsk versjonFransk versjonHindi versjonKroatisk versjonIndonesisk versjonItaliensk versjonHebraisk versjonJapansk versjonKoreanske versjonenLitauisk versjonLatvisk versjonNederlandsk versjonNorsk versjonPolsk versjonPortugisisk versjonRumensk versjonRussisk versjonSlovakisk versjonSlovensk versjonSerbian versionSvensk versjonTagalog versjonUkrainsk versjonVietnamesisk versjonKinesisk versjon
Forfatter Melding
zio_nneo

Hjalp: 2

Post 29 oktober 2007 16:55 batterilader Hjelp

Kan noen hjelpe meg med på utformingen av 48V/10A batterilader. Den må ha innretning av kortslutning beskyttelse, poldiagrammene beskyttelse og over lading beskyttelse. Jeg har designet en krets som var for 12V/10A. Det fungerer greit, men med enkle endrer ckt de har design 48V men det ga problem .... Kan noen hjelpe meg om dette. For utformingen av 12V lader jeg har brukt scr. Så jeg forventer at kretsen for 48V også bruke scr. Enn på forhånd.
Tilbake til toppen
blueroomelectronics

Hjalp: 78

Post 29 oktober 2007 17:06 batterilader Hjelp

Først feil forum, dernest legge inn skjematisk for første lader.
Tilbake til toppen
wizpic

Hjalp: 25

Post 29 oktober 2007 19:17 batterilader Hjelp

Du sier den 12-volts fungerer ok med kortslutning protetion.

Visste du bruke en Pulse transformator?

Jeg har en krets jeg fant på nettet ved hjelp av 2 scr, puls transformator og en 555 lad jeg skal grave det ut for deg

Cold du laster opp 12V schemstic

wizpic
Tilbake til toppen
Post new topicReply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Hobby kretser og små prosjekter Problemer -> batterilader Hjelp
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS