Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

48V/10A batterilader hjelp haster

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Professional Hardware and Electronics Design -> 48V/10A batterilader hjelp haster
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
zio_nneo

Hjalp: 2

Post 01 november 2007 16:46 48V/10A batterilader hjelp haster

Hi everybody
Jeg trenger krets hjelp angående 48V/10A.Can noen hjelpe meg om dette.
Tilbake til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 01 november 2007 16:46 Ads

Tilbake til toppen
wizpic

Hjalp: 25

Post 03 november 2007 0:41 Re: 48V/10A batterilader hjelp haster

Hvor mange ganger har du lyst til å spørre dette spørsmålet, og i hvor mange plasser

du bedt om det her
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=926392&highlight = # 926392
og her
ftopic278415.html

Jeg fikk tilbud om å hjelpe Har jeg har fått en puls transformator design og en arbeidsgruppe 48V thyrisistor bord (strømbegrenser / flyte / tilbake batteriet beskyttelse), men bare fungerer PCB Jeg har ikke fått den skjematiske for det ennå bare halvveis gjennom reverse engineering og det ikke har puls transformator på den.

Mesteparten av innlegg jeg har lest på er at jeg må jeg ha Vil du at alle kan gjøre jobben for deg og du bare lene deg tilbake.

Hvor mye vil du betale for design jeg har?

betyr Jeg spurte om du ville dele din skjematisk jeg har 3 / 4 scr design og ville bare se hvordan du gjorde ditt og du kan ikke engang være botherd å svare på det, og spør igjen her et par dager senere

Jeg geuss vi vil se i en annen del jeg trenger 48V/10A laderen med alle disse funksjonene.
Tilbake til toppen
View user's profile
wizpic

Hjalp: 25

Post 10 november 2007 12:24 48V/10A batterilader hjelp haster

zio_nneo Jeg trodde dette var haster?

be om hjelp, men ikke komme tilbake totalt bortkastet plass

selv om du har sortert en melding ikke ville gå en glipp å si du sorteres det

idiot
Tilbake til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Professional Hardware and Electronics Design -> 48V/10A batterilader hjelp haster
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS