elektronikkindustrien forum

Regler | Recent posts | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Philips chassis MD1.0AA 29 'farge tv

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Service manualer, forespørsler, reparasjon Tips -> Philips chassis MD1.0AA 29 'farge tv
Forfatter Melding
tendi

Sted: Zimbabwe

Post 23 desember 2007 21:23

Philips chassis MD1.0AA 29 'farge tv

Kan noen hjelpe med info om hvordan du kan aktivere og de-aktivere tjenesten modus for denne tv? Jeg har et problem: Den tv går inn og ut av stand-by på egen hånd. Noen foreslo å endre eeprom men jeg har ikke det 'SDM eller SAM "innstillinger for å legge inn i erstatning eeprom.

tendi ...
Tilbake til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 23 desember 2007 21:23

Annonser

Tilbake til toppen
sawwa7

Hjalp: 30

Post 24 desember 2007 11:26

Re: Philips chassis MD1.0AA 29 'farge tv

tendi skrev:
Kan noen hjelpe med info om hvordan du kan aktivere og de-aktivere tjenesten modus for denne tv? Jeg har et problem: Den tv går inn og ut av stand-by på egen hånd. Noen foreslo å endre eeprom men jeg har ikke det 'SDM eller SAM "innstillinger for å legge inn i erstatning eeprom.

tendi ...

hei tendi
håper dette dokumentene vil hjelpe u komme inn i service modus Smil
skål

Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Tilbake til toppen
Arabiske versjonen Bulgarsk versjon Catalan versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon English version Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbisk versjon Svensk versjon Tagalog version Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Service manualer, forespørsler, reparasjon Tips -> Philips chassis MD1.0AA 29 'farge tv
Side 1 av 1

subj

text

Alle klokkeslett er GMT 1 Hour
Lignende emner:
Philips chassis G8.1AA (11)
Philips chassis L9.2A feilkode 12 (1)
Hjelp: Philips LCD-TV 42PF7421D - Chassis NO: EL1.1U AA (2)
IBM G74 montert på Philips chassis problem (1)
Monitor Philips Modell: 107E2 og Chassis: M3017 SM Needed (1)
Philips C2082/Fimi Chassis FSR871CV (Sony Trinitron Version) (1)
[color = orange] problem med CIC-filter støy [/ color] (6)
[color = red] 40 poeng [/ color] (2)
[size = 18] [color = indigo] Tastatur [/ color] [/ size] (1)
Ground eller chassis (3)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS