Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Er det PCB-programvaren på Linux-plattformen?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PCB Routing & Skjematisk Layout programvare & Simulation -> Er det PCB-programvaren på Linux-plattformen?
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
leonqin

Post 04 oktober 2002 20:29 Er det PCB-programvaren på Linux-plattformen?

Hvem vet?
Tilbake til toppen
View user's profile
O2M4U

Post 04 oktober 2002 21:14

http://www.dde-eda.com
Tilbake til toppen
View user's profile
fsp

Post 04 oktober 2002 21:28

www.cadsoft.de

Eller?

EAGLE_4.03_ (PCB_layout) _LiNUX -> Released by CADZ Team Veldig Glad

hilsen

fsp
Tilbake til toppen
View user's profile
Kevin

Hjalp: 3

Post 16 desember 2002 7:52

der ECADv9 @ fil? pls fortelle meg om NT/2000
Tilbake til toppen
View user's profile
huahua

Post 16 desember 2002 8:32

Kan noen som har brukt noen av dem gjøre noen kommentar? Jeg vil bytte til Linux
Tilbake til toppen
View user's profile
coppervaporlaser

Post 25 desember 2002 19:13

Du kan laste ned en gratis versjon av ørn fra www.cadsoft.de - det fungerer godt og stabilt. Jeg har det kjører på SUSE Linux 8.0

men Theres annet PCB 'design' verktøyet inkludert i SUSE distribusjon - Jeg har glemt navnet på det, men det er ikke verdt et forsøk (det mer som en mal prog)
Tilbake til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PCB Routing & Skjematisk Layout programvare & Simulation -> Er det PCB-programvaren på Linux-plattformen?
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS