elektronikkindustrien forum

Regler | Recent posts | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

SONY TV Chassis RX-2 no otutput på B

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Service manualer, forespørsler, reparasjon Tips -> SONY TV Chassis RX-2 no otutput på B
Forfatter Melding
tendi

Sted: Zimbabwe

Post 04 Apr 2008 8:50

sony RX2 chassis

Vet noen motstand lesing av de viktigste primære svingete av SMPS (srt) på tvers av pinner 6 og 9? Jeg får 13Ω og det finnes ingen utgang på B. Jeg tror motstanden er for høy? Jeg trodde det skulle være ≤ 1Ω. Se bilde ...

tendi ... SONY TV Chassis RX-2 no otutput at  B
Tilbake til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 04 Apr 2008 8:50

Annonser

Tilbake til toppen
banjo

Hjalp: 118

Post 16 april 2008 13:20

SONY TV Chassis RX-2

Jeg tror ikke motstanden er problemet. 13 ohm høres greit for en primær svingete med mange svinger. Enten du har mistet VBB til pin6 eller transistor på pin9 er ikke gjennomfører.
Min gjetning er at enten Velgeren kan ikke oppstart eller har oppdaget en feil og stengt. Dette er forutsatt at VBB er tilstede, og transistoren på pin9 er OK.
Tilbake til toppen
Arabiske versjonen Bulgarsk versjon Catalan versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon English version Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbisk versjon Svensk versjon Tagalog version Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Service manualer, forespørsler, reparasjon Tips -> SONY TV Chassis RX-2 no otutput på B
Side 1 av 1

subj

text

Alle klokkeslett er GMT 1 Hour
Lignende emner:
AE1 chassis SONY (1)
SONY TV (Chassis BX-1S) KV-21CT1K skjematisk (1)
Sony Kv27exr25 chassis SCC-d50f-en (2)
Philips C2082/Fimi Chassis FSR871CV (Sony Trinitron Version) (1)
Åpning av en sony fjernkontroll (Sony RM-SE1AV) (1)
Ground eller chassis (3)
VME chassis (4)
FE-1A Chassis Service Manual (9)
LG TV Understell MC-84A problem (2)
Philips chassis G8.1AA (11)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS