Regler | Recent posts | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Power Supply ( "4 ledninger 3 fase" til "5V)

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Profesjonell Hardware and Electronics Design -> Power Supply ( "4 ledninger 3 fase" til "5V)
Arabiske versjonen Bulgarsk versjon Catalan versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon English version Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbisk versjon Svensk versjon Tagalog version Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
PILOTIK

Post 15 januar 2003 1:22 Power Supply ( "4 ledninger 3 fase" til "5V)

Hei!

Noen som kan hjelpe meg?
Jeg prøver å designe Subj uten transformator (low cost).
The AD7752 (denne strømforsyningen for det) "spiser" 17mA 5 mA for LED og Counting Mechanism = ~ 25-30mA.
Min nåværende Powersupply bruker alle 3 faser, men hvis jeg kobler 2 faser enheten fungerer pnly halvdel av perioden (50Hz).
Jeg trenger ordning som bruker 3 faser også, men fungerer med bare én av dem uten stopings for en halfperiod.
Mer enn Denne strømforsyningen må har ikke noen transformatorer Trist
Kanne u hjelpe meg?

Enn.
WBR
Tilbake til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 15 januar 2003 1:22 Annonser

Tilbake til toppen
flatulent

Hjalp: 314
Sted: Midgard

Post 15 januar 2003 1:35 Safety problemer

Du får til alvorlige sikkerhetsmessige problemer hvis du trekke strøm fra strømnettet verktøyet uten transformator mellom. Den eneste måten å løse dette på er å ha din krets helt borehullstjenester i isolerende materiale av to uavhengige lag (dobbel skjerming). Den minste strømforsyningen skulle være en transformator mellom en fase og nøytral. Produksjonsgapet ville ha en bro likeretter og en stor nok kondensator at dagens trukket av kretsen mellom kraftlinje sykluser ville være liten. Du beregner dette ved først å bestemme spenningen droop. Deretter kan du beregne kostnader trukket av din krets Q = I x t. Hvor t er tiden mellom halv sykluser av kraftlinjen. Deretter kan du beregne kondensator C = Q / spenning droop. Jeg har sett kretser hvor kraftlinjen spenningen er redusert med spenning skillevegger, men dette har fremdeles sikkerheten problemet.
Tilbake til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Profesjonell Hardware and Electronics Design -> Power Supply ( "4 ledninger 3 fase" til "5V)
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 Hours

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS