Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Jeg trenger en intelligent lader for min Nicad Drill batteri osv.

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Hobby kretser og små prosjekter Problemer -> Jeg trenger en intelligent lader for min Nicad Drill batteri osv.
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Dutch version Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
thudpucker

Post 11 april 2009 19:37 Jeg trenger en intelligent lader for min Nicad Drill batteri osv.

Vi kan ha gått over dette før.
Jeg har en drill med denne typen batteri. Opplading ni-cads er sorta iffy på best. Over lading og undercharging forårsaker "kjemisk minne" til slutt forkorte levetiden på batteriet.

Jeg lurer på om jeg kan "re-do" den circutry i min lader for å gjøre det en "Intelligent lader" eller til og med en lader som discharg og re-lade batteriene till livet til hver av de små Ni-cads på det store batteriet er alle det samme?
Noen?

Tilbake til toppen
brumi

Hjalp: 4

Post 03 mai 2009 22:42 Re: Jeg trenger en intelligent lader for min Nicad Drill batteri

Schematics av 2 celler lader, med litt modifikasjoner kan modifi for spenning behov.

Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Tilbake til toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Hobby kretser og små prosjekter Problemer -> Jeg trenger en intelligent lader for min Nicad Drill batteri osv.
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS