| Forfatter | Melding |
|---|
me_forouzan
| 25 mai 2009 11:45 Lay ut av transformator | | |
|
| Hei
Jeg ønsker å sette opp en transmormer på 0,18 CMOS technology.Please hjelpe meg. Hvilken programvare er mer presis? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
oermens
| 25 mai 2009 20:20 Lay ut av transformator | | |
|
| | Hvilken programvare har du tilgang til? Du har en topologi oppmerksom på at du vil legge ut, eller du ønsker å simulere bruker EM løsningsvariabel å få karakteristikker av strukturen? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
me_forouzan
| 26 mai 2009 7:05 Re: Lay av transformator | | |
|
| | Jeg har bare L_edit. does L_edit har nøyaktig biblioteket for transfoormers eller ikke? Hvordan kan jeg se biblioteket av transformere i l_edit? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
oermens
| 26 mai 2009 14:21 Lay ut av transformator | | |
|
| | jeg dont overveie l-edit har modeller eller pcells, jeg kan ta feil tho. Jeg vet at du kan tegne og gjøre DRC men jeg dont vite utvinning evner. hva jeg vanligvis gjør, er enten bruke pcell levert av støperi eller design min egen struktur ved hjelp ADS Momentum å generere tilsvarende krets modell for simulering. Hvis du vil optimalisere for en bestemt L / Q / størrelse / etc ... bør du bruke et verktøy som Cadence virtuos Passive Component Designer eller ASITIC av dr. niknejad (http://rfic.eecs.berkeley.edu/ ~ niknejad / asitic.html). for asitic du willl nødt til å skrive en tech-filen for PDK hvis du ikke allerede har en. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |