Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Hjelp kreves eksperter

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Microcontrollers -> Hjelp kreves eksperter
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
praveen_palaparthi

Hjalp: 1

Post 29 juni 2009 19:15 Hjelp kreves eksperter

Hei venner jeg gjør enkelt fase sinusformet PWM inverter bruker micro controller.I har generert sinus bølge på utdataene bruke sinus table.My kontrolleren er pic 16f886 output frekvens er 50 Hz, og swicthing frekvensen 20 kHz og produksjonen uten last er 250 volt rms. Jeg brukte PWM moduler i kontrolleren til å generere SPWM.

Mitt problem er når jeg bytter belastningen av 200W pære sin produksjon spenningen går ned til 200V rms.How å løse dette voltage.Theory sier at ved å endre modulering indeksen Ma = Ar / AC Ar = peak amplitude av referanse bølge, AC peak amplitude av transportør bølge, kan vi få varaible Volta ge men hvordan å implementere dette i code.I bety hvordan korrekt (øke eller redusere) plikten cycle.I beskjed ved å bruke PI tuning vi kan få, men jeg dont vite hvordan du implementerer jeg ikke logikken Kan noen hjelpe å få logikk.

Kan noen gi eksempler for dette for å rette Driftssyklus bruke PID tuning
Tilbake til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Microcontrollers -> Hjelp kreves eksperter
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS