Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Frustrert av nedenfra og opp partisjonen design i SOC støte

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> ASIC Design Metodologi & Tools (Digital) -> frustrert av nedenfra og opp partisjonen design i SOC støte
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
anwei7208

Post 18 juli 2009 21:21 frustrert av nedenfra og opp partisjonen design i SOC støte

Hei, jeg er en nybegynner. Og jeg er veldig frustrert av Cadence støter brukerhåndboken.

Jeg gjør en partisjonert design i nedenfra og opp tilnærming. Sub-blokkene har alle plasseres og rutes. Nå er jeg for å sette dem sammen. Den Cadence brukerhåndboken sier:

<<<<Etter blokkere gjennomføringen, en abstrakt bør utvikles for hver blokk-level "-design som skal brukes i toppnivåsiden gjennomføring.

For nedenfra og opp tilnærming, opprette et toppnivå gulvplan der block-level sammendrag vil bli referert i toppnivåsiden design. >>>>>

Hva betyr det? Hvordan oppretter jeg abstrakte og hvordan kan jeg se dem på øverste nivå design? Brukerhåndboken meste snakk om top-down tilnærming. Min topp design er svært enkel, men jeg kan ikke sette dem sammen.

Kan noen hjelpe meg? Jeg er virkelig desparated.

Tusen takk
Tilbake til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 18 juli 2009 21:21 Ads

Tilbake til toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> ASIC Design Metodologi & Tools (Digital) -> frustrert av nedenfra og opp partisjonen design i SOC støte
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS