Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Dell M1330 Modell: PP25L - hovedkort skjematisk

Dell m1330 hovedkort diagram eller skjematisk

Dell m1330 hovedkort skjematisk

pp25l

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Service manualer, forespørsler, reparasjonsverktøyet Tips -> Dell M1330 Modell: PP25L - hovedkort skjematisk
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
jhernacki

Post 02 august 2009 18:30 Dell M1330 Modell: PP25L - hovedkort skjematisk

Hei jeg søker etter Dell M1330 Modell: PP25L skjematisk av hovedkortet fordi meg mobo er døde, og jeg ønsker å reparere den.

Hvis noen vet hva er parametre for R010 du informere meg fordi jeg vil kjøpe den, og endre det.

En annen ting som jeg søker etter er sikringer på dette fora hvor kan jeg søke etter det på denne mobo.
Tilbake til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 02 august 2009 18:30 Ads

Tilbake til toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Service manualer, forespørsler, reparasjonsverktøyet Tips -> Dell M1330 Modell: PP25L - hovedkort skjematisk
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS