Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Dell laptop - Ingen effekt

dell laptop ingen strøm

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Service manualer, forespørsler, reparasjonsverktøyet Tips -> Dell laptop - Ingen effekt
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
rummann

Beliggenhet: Sylhet

Post 13 august 2009 21:17 Dell laptop - Ingen effekt

Hei

Jeg er ny i dette styret, jeg trenger litt hjelp angående en dell laptop. batteriet og strømadapteren er ok. Når jeg trykker på strømknappen det ikke starte i det hele tatt. Jeg har disassembled moren bord. Vær hvordan å se komponent og fra hvor du skal begynne.

Takk
Tilbake til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 13 august 2009 21:17 Ads

Tilbake til toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Service manualer, forespørsler, reparasjonsverktøyet Tips -> Dell laptop - Ingen effekt
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS