Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Harddisk crypting

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Professional Hardware and Electronics Design -> Harddisk crypting
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
0705
Gjestene

Post 13 Sep 2001 11:26

hei,

Jeg leter etter informasjon om maskinvare (!) for crypting harddisker. jeg tenker på chips / moduler som kan være akkurat plugget foran en harddisk, og kan gjøre RSA-en-/decryption som pgpdisk betyr det for eksempel for enkelte beholder filene. i dette tilfellet bør det skje automatisk i maskinvare. Alternativt vil det være fint å hvis det er noen harddisk der ute som kan ha denne funksjonen allerede innebygd ...
Tilbake til toppen
woodooman

Beliggenhet: dype skoger

Post 13 Sep 2001 14:22

Jeg tror dette er nok ikke det du ser, men prøv det:

http://www.decros.com/security_division/p_list_hw.htm

... men de har bare ISA kortet i PC Trist
Tilbake til toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Professional Hardware and Electronics Design -> Harddisk crypting
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS