| Forfatter | Melding |
|---|
rajudp
| 14 juni 2006 19:11 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | jeg fikk prøver fra Cypress, bare bruk prøven linken, tar mye tid å motta den. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
borloloy
| 22 juni 2006 7:55 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Noen vet hvor jeg kunne be om prøver fra IRF. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
MACOSX4ME
| 06 Jul 2006 0:17 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Vet noen om jeg kan få LCD-prøver. Ikke moduler bare nakne LCD glass til bruk med en ATmega169. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Computerman29
Joined: 23 juli 2006 Innlegg: 135 Hjalp: 4 Sted: Valparaiso, IN USA
| 23 juli 2006 7:28 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| For LCD vareprøver prøve denne linken.
h ** p: / / www.purdyelectronics.com/
De har også LED-lamper, LED-skjermer og LCD-moduler!
Lagt etter 4 minutter:
Det er også denne linken:
h ** p: / / my.fcc.net / ~ Byrne / ee.html
Mange av lenkene på dette nettstedet er døde, og ikke alle bedrifter gir prøvene, men mange gjør det.
Ytterligere råd: Ikke kast bort tiden med ATMEL! Microchip har førsteklasses produkter og bedre priser. De har også analog og datautstyr. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
khanna_gunjan
| 24 juli 2006 13:57 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | du kan bruke www.coilcraft.com for chip inductors, IC chip, makt Magnetics, EMI filtre, wideband transformatorer, Power Inductor, chip spoler, RF choker etc etc |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
pangpang29
| 28 juli 2006 6:05 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Kanne noen fortelle der kan få noen IGBT prøver nå? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
pkedvessy
| 28 juli 2006 11:17 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Hvordan kan jeg be prøve fra ATMEL? Jeg leste thet noen gjorde det! |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
rikie_rizza
Joined: 05 Aug 2006 Innlegg: 334 Hjalp: 20 Sted: Bikini Bottom, mellom en stein og en ananas
| 05 Aug 2006 7:31 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| Atmel er darn hardt. Den enkle ene er den eneste ... FREESCALE! gå til freescale.com Register deg selv og bestille noen gratis ting! de godtar yahoo email også. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Hideaki
| 12 august 2006 10:13 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Jeg vil be om en enkel IGBT driver krets. Noen hjelpe meg. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
rajudp
| 23 august 2006 10:37 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | jeg fikk prøver fra ATMEL, jeg bruk linken fra ATMEL for utvalget. sin distributør kontaktet meg for prosjektet detaljer og de sand meg vareprøver |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
som_raparty
| 26 september 2006 14:48 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| hei har noen fått prøver fra ST elektronikk hvis ja, kan de si hvordan de fortsatte .......
ha det som |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
KST
| 26 september 2006 16:21 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | som_raparty skrev: | hei har noen fått prøver fra ST elektronikk hvis ja, kan de si hvordan de fortsatte .......
ha det som | H ehe he he eh! Hvilket land er du bor?? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
som_raparty
| 27 september 2006 10:09 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| som_raparty skrev: hei har noen fått prøver fra ST elektronikk hvis ja, kan de si hvordan de fortsatte .......
ha det som
H ehe he he eh! Hvilket land er du bor??
hei jeg bor i INDIA ..... |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
powersys
| 03 Oct 2006 5:38 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| Wilco Corporation tilbyr gratis spole prøver.
Har noen (fra outsides USA) ba gratis vareprøver fra Wilco Corporation? http://www.wilcocorp.com/catalog/
Jeg prøvde å fylle prøven forespørsel skjema som vist nedenfor. Men jeg kan ikke fortsette på grunn av følgende feilmelding: "Angi et gyldig telefonnummer før du sender inn"
Ville noen råd hvordan du skal fylle inn et gyldig telefonnummer?
Takk
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
BenKropp
| 26 januar 2007 16:35 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| Hei, Var det noen som har suksess i bestilling av prøver fra National? Jeg prøvde det, men aldri fått noe. Synes de bare ønsker å få informasjon om deg ... |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
rajudp
| 28 januar 2007 22:34 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | previsly nasjonale ga prøver. men nå er de betalt for courier som depands på hvilken del du spurt |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
BenKropp
| 29 januar 2007 13:48 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Quote: | | men nå er de betalt for courier | under prøvene bestillingsprosessen Jeg ble ikke bedt om det. Jeg sendte en e-postbekreftelse, men ingenting skjedde. Nå skal jeg bytte til Analog Devices eller TI |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
ahmad_abdulghany
Joined: 12 april 2005 Innlegg: 1369 Hjalp: 212 Sted: Cairo, Egypt
| 29 januar 2007 17:01 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| Maxim (www.maxim-ic.com) var å sende gratis vareprøver til Egypt, men plutselig stoppet den, jeg vet ikke hvorfor, og vil de returnere den tilbake eller ikke! Noen info om det? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
rajudp
| 03 Feb 2007 22:36 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | BenKropp skrev: | | Quote: | | men nå er de betalt for courier | under prøvene bestillingsprosessen Jeg ble ikke bedt om det. Jeg sendte en e-postbekreftelse, men ingenting skjedde. Nå skal jeg bytte til Analog Devices eller TI |
det er ikke en e-post for å be om prøven. i bekreftelsen er det en link for å bekrefte at det vil lede til resten del |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
vaibhav.k
| 06 Feb 2007 14:04 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Jeg tror alle de ovennevnte selskapene som har eksempler på forespørsel online de sender directlly.But noen av selskapene overføre det til det distributer.And At folk utsette eller avvise prøver ved å sjekke requesters profil |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
jkmaro
| 07 Feb 2007 2:35 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | er det en gratis prøve på middel øst ????? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
funghome
| 07 Feb 2007 15:17 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Computerman29 skrev: | For LCD vareprøver prøve denne linken.
h ** p: / / www.purdyelectronics.com/
De har også LED-lamper, LED-skjermer og LCD-moduler! | Jeg bor i Hong Kong, er Shipping ACCT Number var nødvendig for meg å bestille LCD prøver i dette området? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Computerman29
Joined: 23 juli 2006 Innlegg: 135 Hjalp: 4 Sted: Valparaiso, IN USA
| 08 Feb 2007 14:36 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| funghome:
De spurte ikke meg for en. Jeg bor i USA. Vet ikke om Hong Kong.
Lagt etter 3 minutter:
Jeg tror jeg skjønte Atmel ut!
Du må se i datablader for informasjon om bestilling og bruk den eksakte tallene i DATABLAD! Og ikke bestille mer enn 3 pr delenummer. Jeg gjorde det og fikk 4 ulike AVR prøver (3 stk). |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
VSMVDD
| 09 Feb 2007 22:54 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| Den beste måten å få prøver er til telefonen til selskapene direkte denne måten sikres gode råd og støtte og en prat fra en som minelagt person
og også mange flere prøver å utprøve regelen er alltid hvis du har en god fornuftig prosjekt som kan utgjøre mange salg eller laget modeller Deretter et selskap er langt mer sannsynlig å hjelpe
og hva bedre måte enn å forklare i person Dette sikrer et selskap intensjonserklæring din Jeg får prøver fra analoge i 2days fra USA noen ganger også 1-2timer lokale agenter å lage modeller i eda apps for andre er å sim men de fortsatt hjelpe og enkelt
men jeg har aldri misbruke disse tjenestene og fortelle sannheten til dem
mine komponenter boksen pleide å være full av eksempler men jeg fant over tid bruker for dem alle i prosjekter .... i fast beleve at mange beslutningstakere ønsker å hjelpe, og hvis ekte så det er lite problem til apporch NOE selskapet for denne tjenesten business er business afteralll .... og jeg alltid tilby å betale likevel og sende et kort og takk's hyggelig å være hyggelig og fruitfull når du får den biter du må byte
..... |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Google AdSense

| 09 Feb 2007 22:54 Ads | | |
|
|
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
abidr
| 23 februar 2007 12:53 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| Jeg ll prøver å svare på noen av querries: Selskaper som Microchip, gjør Nasjonale ikke underholde gratis e-ID-utvalget anmoder like yahoo, msn, osv. må du ha et firma e-post eller ellers kjent som bedriftens e-postkonto for å ha dem. Som drøftet de fleste selskapene er å stramme skruene på deres utvalg programmer Årsaken er misbruk. TI mange ganger doesnt sende prøvene unntatt USA og Canada. Trikset her er å bruke prøveprogrammet å ikke misbruke den, når jeg trenger prøver fra de fleste av produsenten jeg få dem bortsett fra noen få dem, selv ting som optiske og magnetiske Rotary encoders. Så nut shell er hvis du kan bevise at du er autentiske fleste selskapene vil sende deg prøver. Skål |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
massieu11
| 20 april 2007 0:06 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Hei alle. Betyr vet enybody Hvor kan jeg få gratis vareprøver til Mexico for EMI Supression kondensatorer classx2? takk på forhånd |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
MaxPayne
| 29 september 2007 11:37 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Har MAXIM sender sin vurdering kit som prøver? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
funnynypd
Joined: 09 May 2007 Innlegg: 906 Hjalp: 21 Sted: USA og Canada
| 30 september 2007 0:33 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | Atmel prøver så hardt å få, jeg aldri får ett, men mange telefonsamtaler fra dem. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
MaxPayne
| 30 september 2007 17:00 GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | hva er målet pris og produksjon livssyklus? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
rikie_rizza
Joined: 05 Aug 2006 Innlegg: 334 Hjalp: 20 Sted: Bikini Bottom, mellom en stein og en ananas
| 08 Oct 2007 14:41 Re: GRATIS PRØVE listen ... | | |
|
| | ahmad_abdulghany skrev: | Maxim (www.maxim-ic.com) var å sende gratis vareprøver til Egypt, men plutselig stoppet den, jeg vet ikke hvorfor, og vil de returnere den tilbake eller ikke! Noen info om det? |
Bruk en annen e ... De blokkerer deg, ikke ditt land. dont rekkefølge for mye eller er du på deres svarte listen. Hvis du fortsetter å gjøre det, kan hele landet ikke får gratis prøve. dont bruk mer enn 3 navn på den samme adressen. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |