| Forfatter | Melding |
|---|
Vicent Yang
| 27 november 2003 14:22 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Princeton Taiwan selskapet også sende prøver.
http://www.princeton.com.tw/index-e.htm |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
jhenxl
| 10 desember 2003 1:36 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| | Sitat: | Philips er helt forferdelig når det gjelder utvalg. Jeg ønsket å se sin nye LPC21xx chips for en CPU krevende program, men jeg kunne ikke få en rimelig mengde sjetonger, selv om jeg var mer enn glade for å betale for dem, jeg har ikke bedt om dem gratis. Ganske en merkelig måte å introdusere et nytt produkt, må jeg si.
| Jeg er uenig. Jeg har forsøkt bestille prøver fra Philips bare én gang, og de gjorde sende meg totalt 10 enheter av 210x microcontrollers |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Google AdSense

| 10 desember 2003 1:36 Annonser | | |
|
|
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Fant
| 10 desember 2003 13:49 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Slik jhenxl: Sannsynligvis du lovet å kjøpe 1.000.000 stykker!
BTW, AD sendte meg et gratis tilbud av 30 prøver (ulike forsterkere) En god jul gave!. Mandi |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
CurtFire
| 17 desember 2003 22:10 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| hvordan kan jeg få gratis vareprøver fra vlsi (http://www.vlsi.fi/) de lenke meg til et annet nettsted hvor jeg må kjøpe chip!
Er absoluteli ikke mulig å få prøver fra Philips?
Noen som vet hvordan få Xtal prøvene?
Takk. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
glenjoy
Registrert: 01 januar 2004 Innlegg: 1021 Hjalp: 47 Sted: Filippinene
| 03 januar 2004 3:37 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Kan vi angir prøven lister?
For eksempel Microcontrollers.
Btw, hvor kan jeg få en prøve av PLCs, PLDs og GALs? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
crazyduck
| 03 januar 2004 11:52 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Hei, Eksempelannonsen forespørsel på ONsemi nettstedet er ikke gratis i dag, må du betale forsendelsen.
CD: ( |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Den Puma
| 03 januar 2004 17:46 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| ONSEMI calc frakt kunde på $ 14,95 nå
Noen som har bestilt gratisprøver ennå? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Kripton2035
| 24 januar 2004 22:07 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| | crazyduck wrote: | Hei, Eksempelannonsen forespørsel på ONsemi nettstedet er ikke gratis i dag, må du betale forsendelsen.
CD: ( |
vel nasjonalt også gjør du betaler forsendelsen nå ... bortsett fra hvis du har en. com e-postadresse kan du få virkelig gratis forsendelse ... mennesker synes å ha misbrukt fra det ...
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
davorin
| 24 januar 2004 23:24 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| For spartansk 3 det ser veldig dårlig akkurat nå ...
Jeg vurderer nå syklon enheter @ ltera ...
Ikke tror du vil få noen eksempler fra Xilinx hvis du ikke kan fortelle dem nøyaktig prosjektet og årlig beløp (o;
Prøver fra Atmel? Har utvalg av USB-kontrolleren, og mp3-kontrolleren straks (o; |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
lzgq
| 26 februar 2004 5:26 | | |
|
| | www.microchip.com |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
sadat007
Registrert: 01 januar 1970 Innlegg: 419 Hjalp: 6 Beliggenhet: Pakistan
| 26 februar 2004 6:27 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Hei, Jeg har mp3 samples fra http://www.vlsi.fi VS1001, VS1011 og VS1002 (Totalt 5Pcs) stor  Og arbeider nå på en proto type bord. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
ITP
| 26 februar 2004 7:20 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Microchip ikke sende vareprøver til India ITP
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
proton
| 28 februar 2004 11:20 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Hei, hva med ST? de ikke har en e-postadresse på sine området. De foreslår å henvise til den lokale distributør, som er tipically ikke så gjerne sende deg utvalgene. Hva tror du? thx proton |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Cluricaun
| 28 februar 2004 11:48 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Hei
Angående ST jeg ikke hadde noe flaks, så sier du forhandlere er ikke så ivrig på å sende prøver jeg en gang WAAS sa at de bare sende pakken i 1000 og det koster xUSD en fred.
Jeg antar du kan få en prøve fra mikrobrikke, jeg bor utenfor USA og hadde ingen problem. Hvis de ikke er oppført som eksempler du kan kjøpe dem i mange land direkte fra dem.
Sist endret av Cluricaun 29. mars 2004 21:09, endret 1 gang totalt |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
bagane
| 15 mars 2004 16:41 | | |
|
| | du kan motta vareprøver fra Linear Technology, CML, cygnal og chipcon. Bare å forberede seg og slippe e-post til dem. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
B_A_D
| 28 mars 2004 10:04 GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Jeg har ca 150 forskjellige prosessorene fra Microchip. Jeg bor i Israel. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
mgf
| 05 april 2004 7:45 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| mikrobrikke og Maxim wont skipet til Romania på grunn av tilpassede regler, MEN Analog Devices kan gjøre det som jeg har fått massevis av IC's. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
deejay2k1
| 26 april 2004 10:41 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| | Også prøve Intersil De var veldig hyggelig, sendte meg prøvene valgte på mindre enn en uke. Dallas / Maxim sendte meg et par pakker, men da de viderekoblingsfeil meg til lokale distribuitor i Romania, Ecas. Ingen svar siden da. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
docs
| 30 april 2004 22:01 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| hei
Jeg har prøver fra pmcflash.com og ti.com også fra analoge, Maxim og mikrobrikke (mikrobrikke var noen år siden) |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
davorin
| 30 april 2004 22:52 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Noen uker siden bestilte prøver fra pericom ... gjør buss nivå brytere som IDT ... hva jeg har fått noen uker siden var bare en bekreftelse på e-post .. det er alt 
Kanskje litt off-topic men alltid nødvendig ...
Kycon sended meg en boks full av eksempler på PC koblerne som DSUB, PS2, stereo knekt, strøm etc. .. ikke leveringskostnader (o: |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
feiutm9898
| 02 juni 2004 20:06 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Jeg har aldri få ATMEL MCU prøve. Jeg synes umulig. Jeg gjorde det noen ganger på ATMEL offisielle nettsted, men fikk ikke svar. Så skuffet.
Mitt land (M'sia) distributer også ignorere mine sample forespørsel.
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
pvinbox@yahoo.com
Registrert: 28. mai 2004 Innlegg: 122 Hjalp: 6 Beliggenhet: Coimbatore, INDIA
| 04 juni 2004 21:13 | | |
|
| Hai noen ganger kan det skje.
Her er noen liste over gratis komponenter leverandører
www.samtec.com all type plugger og stikkontakter og styre grensesnittet eks.
www.elestarelays.com de gir eksempler replays
www.maxim-ic.com gir alle sine produkter som NVRAM, RTC, kontrollere
www.ti.com gir alle sine producs |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
manu
| 05 juni 2004 22:02 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| ti gir ikke alle produktene som prøver, men den største delen av disse, er han ikke lenger gir ikke l293d, uln2803 (pdip pakken) osv. ..  hva synd! |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
czpir
| 08 juni 2004 19:23 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Venner
Organisasjoner tilbyr gratis vareprøver for potensielle sluttbrukere for testing, prototyping - kort sagt av kommersielle årsaker.
Hva jeg har personlig sett er misbruk av disse anleggene i samfunnet generelt esp. amatører og studenter, misbruk fører til trekke seg ut av slike anlegg av disse organaizations. Vi bør forstå at organisasjonen må brukes til å produsere og sende disse prøvene.
Folk bestiller disse prøvene i bulk (noen nevnt 150 sjetonger) kan ikke bidra til organisasjonens kommersielt.
Bonafide organisasjoner kan fortsatt få disse prøvene fra produsenter eller distributører over etablerte leveransekjeder, bare de små brukere og andre ville være afected.
La ta et fellesskap ansvar på dette og stoppe misbruk - kan være et første skritt ville være å skrap dette emnet.
-CZ |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
ME
| 08 juni 2004 19:55 GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Jeg tror ikke oredring prøvene som student eller for privat bruk er misbruk av leverandører vil ha nytte av dette i det lange løp. Når du blir vant til å bruke en bestemt IC fra en bestemt leverandør, er det mer sannsynlig å bruke samme chips fra samme leverandør comercially også.
Prøvetaking er bare en god og effektiv markedsføring oppurtunity for leverandører.
Noen leverandører bare skipet prøvene til selskaper, mens andre som leveregel skip for alle. Jeg tror Maxim vel tjene alle pengene tilbake de bruker på prøvene, fordi elevene har blitt brukt til å bruke Maxim, når studentene senere får en jobb og må finne en chip på et prosjekt når de først tenker på for eksempel Maxim fordi de er kjent med denne leverandøren, dets chips, datablad, program notater webside osv.
Selskaper bruker millons på annonsering, og jeg tror prøvene er en svært effektiv form for annonsering.
Leverandører ofte gir store rabatter på evaluering prosjektpakker, EDA programmer osv. til universitetene fordi theyknow det er penger godt forbruk. Noen selskaper og med gi bort en masse utstyr og programvare gratis til universiteter og studenter.
Gir bort prøvene vil kjøpe samme gode vilje og deres navn blir plassert i tankene av studentene. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Kripton2035
| 13 juni 2004 11:02 GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Jeg Totalt enig med deg "meg"! og jeg tror bedrifter gir 150 ex av "samples" til samme person bør revidere det de kaller prøve ... |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
valajor
| 15 juni 2004 18:20 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Jeg bor i Peru og jeg prøver helt gratis fra Analog Devices og Texas Instruments.
Jeg har mottatt prøver fra Maxim også, men bare én gang, nå Maxim ikke sende vareprøver til Peru. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
abionnnn
| 18 juni 2004 14:33 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Jeg er en elektronisk engineering student fra Australia, jeg har masser av eksempler fra nasjonale og særlig vanskelig å få deler (vel, her anyway). Hovedrusmiddel distributør (pil) er ikke så ivrig på å gi eksempler unna.
Også leveregel er bra med prøvene, og de har store enheter som du ikke finner på andre selskaper. (formodentlig fordi de er tungt patentert!) Xilinx ikke gi bort prøvene, men de har tonn nyttig litteratur og noen demonstrasjon programmer. Analog og Fairchild halvt lederne ikke gi bort prøvene til Australia skjønt, noe som er litt skuffende.
Jeg har også hørt Zilog og andre selskaper notert på http://www.vegeneering.com/environment_control_system/index.html gir eksempler om du spør så pent ... |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
gulson
| 19 juni 2004 15:22 GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| OFFTOPIC
Jeg tror leverandører bør sjekke alt om medlem som mottar prøver fra dem.
De bestiller 15 prøvene som Opa fra TI gratis og selger det! De vet ikke hvordan jeg skal bruke IC, er de bestiller bare fordi det er gratis! syk situasjon, er det på tide å begynne å tenke og analysere bestillinger, leverandører! |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
nhall
| 23 juni 2004 15:22 Re: GRATIS PRØVE LIST ... | | |
|
| Du er Wright gulson. I 1998 Maxim sende meg prøvene, men nå ikke. Dette er svar fra Maxim: ############################################## Sir Det jeg prøver å fortelle deg er dette ALL SØR-AMERIKA ordre vil ikke bli sendt, med mindre du gir oss en FEDEX UPS, DHL kontoen # uansett om du setter standarden vi ikke heller kan vi sende dem til deg. Hvis du ikke kan gi oss en av disse kontoen # kan vi ikke sende bestillingen din. ############################################## Vi sees |
|
| Tilbake til toppen | |
 |