Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

GRATIS PRØVE LIST ...

Gå til side Forrige 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Gå til side:

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Professional Hardware and Electronics Design -> GRATIS PRØVE LIST ...
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
John Cooper

Hjalp: 2

Post 13 november 2007 13:50 GRATIS PRØVE LIST ...

hey man hva som er galt med det ??????
Tilbake til toppen
master_picengineer

Hjalp: 62

Post 13 november 2007 14:00 GRATIS PRØVE LIST ...

www.microhip.com
www.st.com
Tilbake til toppen
GENERALCHAOS13

Post 04 mars 2008 3:39 Re: GRATIS PRØVE LIST ...

på atmel Hvordan kan jeg passere faksen jeg dont har faksnummer plz hjelpe

PS: Hva er den beste chip for robotikk?? Crying eller Veldig trist
Tilbake til toppen
erio

Post 05 mars 2008 5:14 Re: GRATIS PRØVE LIST ...

I `m lever i Indonesia, og jeg har mottatt Maxim mikroprosessor samples .. very nice prøvene: D bare dont misbruke dem ..
Tilbake til toppen
jrguy8

Post 07 april 2008 8:22 Re: GRATIS PRØVE LIST ...

alle vet hvor jeg kan få gratis prøver av dacs, regs, opamps, mp3-dekoder? Hvordan kan jeg få eksempler fra rohm? takk.
Tilbake til toppen
regiscruz

Post 28 april 2008 6:20 Re: GRATIS PRØVE LIST ...

Jeg tror ikke at noen har mottatt prøver fra VLSI.
Folk ikke si hvordan du går frem for å gjøre forespørsler.

Dette er veldig merkelig for meg. Forvirret
Tilbake til toppen
jrguy8

Post 19 mai 2008 6:14 GRATIS PRØVE LIST ...

Jeg bestilte prøver fra Maxim, men nei.
Tilbake til toppen
a0i0r

Post 02 juli 2008 18:51 Re: GRATIS PRØVE LIST ...
tags: Gratis eksempel fpga

Jeg spør om det er gratis vareprøver for FPGA som Xilinx @ ltera?
Jeg sender forespørselen for atmel prøve, men ingen respons.
hvordan jeg proseed?
takk
Tilbake til toppen
Lian

Beliggenhet: rød Planet

Post 05 juli 2008 22:52 Re: GRATIS PRØVE LIST ...

Ja .. alle vet hvor jeg kan få gratis prøver av Xilinx eller @ ltera
Tilbake til toppen
student11

Post 15 juli 2008 10:29 GRATIS PRØVE LIST ...

det er den største online elektroniske komponenter datablad søkemotor.

http://alldatasheet.com/
Tilbake til toppen
rajudp

Hjalp: 8

Post 10 oktober 2008 16:35 GRATIS PRØVE LIST ...

www.microchip.com
www.st.com
www.sst.com
www.freescale.com
www.ti.com
www.cypress.com
www.maxim-ic.com
Tilbake til toppen
funberry

Post 03 november 2008 20:00 Re: GRATIS PRØVE LIST ...

24 oktober 2008
Microchip stoppet prøvetaking globalt

Hvis du ser på selskapets økonomi, vil du forstå:
aksjekurs på det laveste nivå på over 5 år, og har nylig falt om lag en tredjedel av sin verdi. Resultat var flat 2007 til 2008, etter å ha vist jevn stigning i tidligere år. Likevel sine R D utgifter økte med 30 millioner. Investorer er følelsen av at deres R D er ikke generere nye salg, og er straffe selskapet.

Når aksjekursene faller slik at det forårsaker hundrevis av millioner av dollar på lager verdi tapene til toppen tier ledere, som vanligvis eier mye aksjer, så åpenbart hver avdeling i selskapet blir bedt om å vurdere sine operasjoner.
Første instinkt i prøvetaking avdelingen er å legge alle prøvetaking på vent til toppen gouys kan ha en meetng, finne ut hva jeg skal gjøre, bestemmer hva deres neste trekk, har et annet møte, finne ut hvordan du sukker-coat det generelle bildet til aksjonærene, osv. osv.

Ting flytte langsomt i en stor bedrift, og i noen tilfelle, markedsføring vil normalt foreslå å prøve en kjøre uten prøvetaking å se om det gir en effekt på salget.
Den minste detaljnivå i gang i bedriftens virksomhet, er et kvartal (3 måneder), så de vil foreslå en eller 2 kvartaler uten prøvetaking for å vurdere effekten.
Etter dette vil de møtes igjen, og hvis salget er lavere (trolig skyldes faktorer som ikke er relatert til prøvetaking) noen fyr ved bordet kan si "Se ??!!.. Jeg sa at vi ville miste salg hvis vi stoppet programmet. .. " Ved salg er høyere, noen kan si "Hei, vi får penger i. .. Let's re-starte prøvetaking programmet å få enda mer salg i..". Disse og andre lignende kommentarer vil være stor grad ubegrunnet og irrelevant, siden ingen kan vitenskapelig sammenligne 3 måneder av vareprøver til samme 3 måneder withoiut prøvene i økonomiske termer - du må bruke 2 identiske, parallelt Universes å gjennomføre dette eksperimentet, og vi har ikke det.

Så du kan forvente sample blackouts som dette til siste 4-8 månedene (1-2 kvartaler, tid for møter) og resultatet skal være stor grad påvirket av noen subjektive, best guess anslag over hva som vil gjøre tallene ser bedre i årsrapporten.
Husk at prisen for 500 studenter abusively bestilling prøvene er ca $ 50.000, mens Microchip sin årlige tap fra salg av kapital og andre små feil de har gjort er 2-3 millioner dollar, som i sin tur, den minste tap nummer på sine årsregnskapet, blant omsetning på $ 1.1 milliarder, og samlede utgifter på $ 240 millioner.
Om de prøve eller ikke, som koster under støy etasje i sine årlige rapporter.

National Semiconductor stoppet prøvetaking for 3 måneder i 2007 (sep-nov). Fairchild stoppet prøvetaking for 7 måneder i 2007 (april-november). Prosessen er den samme.

Lagt til etter 33 minutter:

En ting til:

Fyren (e) ansvar for å prøve administrasjonen er i en prekær posisjon.

Hvis han kommer til et operasjoner møtet væpnet med dokumentasjon som viser eksempler på programmet blir misbrukt - det er på slutten av prøven programmet. Og ... dette er slutten på jobben

I gode økonomiske tider, når bedriftene er generelt hiring at ansatte kan være trygg på at hvis hans departement lukkes, han vil bli re-bemannet i en annen avdeling.

MEN klokkeslett er BAD øyeblikket. Selskapene er IKKE ansettelse, men begynner å krympe staff.
Hvis hans departement lukkes, vil det mest sannsynlig ikke være en annen stilling som venter på ham andre steder i bedriften, at han er kvalifisert for.
Dette er ligningen
Gode tider = mer prøvetaking = prøvetaking avdeling jobber
BAD ganger = no prøvetaking = no samplng jobber.

Fyren må være smart, å ivareta sine egne interesser også.
Tilbake til toppen
Lamai

Post 10 april 2009 6:23 Re: GRATIS PRØVE LIST ...

Vet noen om Xilinx gir eksempler FPGA? Hvis ja, kan du vise meg hvordan du ber noen!
Takk på forhånd.
Tilbake til toppen
ozenk

Hjalp: 1

Post 20 april 2009 9:43 Re: GRATIS PRØVE LIST ...

dacadc wrote:
Jeg fikk prøver fra http://www.microsemi.com

Jeg aksepterer fullt at Philips er forferdelig. Vår distributør ville bestille minimum 100 stykker sjetonger.

Jeg har eksempler fra Phillips (nå NXP), tror jeg hvis du forklare med formål ecsply for utdanning (siste året prosjekt) kan du lett å få det .... men det avhenger av din dstributor, (kanskje )....
Tilbake til toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Professional Hardware and Electronics Design -> GRATIS PRØVE LIST ...
Side 11 av 11 Alle klokkeslett er GMT 2 timer
Gå til side Forrige 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Gå til side:

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS