| Forfatter | Melding |
|---|
maziar
Joined: 06 Jun 2001 Innlegg: 257 Hjalp: 4 Sted: islamske republikken Iran
| 30 mars 2004 7:05 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | xxtigerxx skrev: | Jeg tror at det beste er Visual C , fordi alle os ble bygget i disse plattform WinXP, linux ...
Visual Basic er for nybegynnere ...... |
Er ikke sant: Du kan programmere med c (og deretter Pascal, Basic, ha) i linux, men de fleste importanat tema både MFC og. NET ikke presient i linux ..... vc absolutt ikke fungere i linux (MFC base class eller. NET)
beste måten for program i både i Windows og Linux (cross platform) i Delphi og C Builder i vinduer og du kan havn i linux av Borland Kylix ....
Taro: det kan også gjøre det med Delphi og VB i Real Simple exe filen fungerer under alle vinduer, men vc krever sant mdc.dll!
Jeg tror Delphi er best raskere, kildebiblioteket, stor komponent, cross-plattform. netto, linux, win32 ....... |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Antharax
| 30 mars 2004 7:54 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Du åpenbart ikke har hørt om Mono  . NET porten for linux (med C #-kompilator for Linux)  Har ikke prøvd det, men jeg har hørt det er bra. Ikke alt MS skaper er dårlig (selv om de bare tok de gode delene av java, lagt til noen interessante C og andre språk funksjoner, blandet ... )
Men jeg liker ikke Visual C siden det er folowing Microsoft Standard (som alltid synes å være ganske forskjellig fra den ekte) Selv om jeg hørte at versjon 7.1 ble bedre (Det var den første med god støtte for maler) den ene Jeg bruker (6.0 med noen SP thingies) sux!
Antharax |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
maziar
| 02 Apr 2004 6:56 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Antharax skrev: | Du åpenbart ikke har hørt om Mono  . NET porten for linux (med C #-kompilator for Linux)  Har ikke prøvd det, men jeg har hørt det er bra. Ikke alt MS skaper er dårlig ... Antharax |
Ja har C # For Linux, men. NET firmwork fra Windows er annerledes med linux så kan du ikke port MSStudio til linux
Jeg tror alle evne im MSstudio for programmering (og noe bedre av det av. I Borland produkt ansikt til ansikt)
Men mange av alternativ og Expert for RAD ikke av. i msstudio ... |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
pony
| 16 april 2004 14:08 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg har brukt VC, VB, Delphi, Borland C ... Jeg tror Visual C er best, når du vil lage program som kjøres under Windows. Hvis du bruker othes er Delphi bedre, raskere .... |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
amok
| 21 april 2004 11:50 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg tror at Visual C er et godt valg, espesially hvis du er kjent med C og C . Om IDE (Integrated Design Environment) som er opp til deg. Jeg foretrekker Borlands C Builder. Du kan bruke den til å lage DLLs, cosnole programmer og ofcourse GUI. Et annet pluss er at den er kompatibel med MFC (Microsoft), slik at du kan kompilere et program du har opprettet ved hjelp av dette biblioteket. Til slutt, incase du vil flytte fra C Builder til Delphi, vil du allerede vet VCL.
Hilsen |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
atmaca
| 21 april 2004 12:25 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Selvfølgelig Visual C er bedre.
Men hvis du ikke har mye tid til å skrive kode på et emne, og hastigheten på programmet er ikke viktig for deg, Visual Basic det beste valget.
For Delphi har jeg ingen anelse.
Takk, |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
tgq
| 21 april 2004 17:32 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | VB er akkurat hva vi trenger for Quick-and-dirty progs! |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Kimmy
| 04 kan 2004 12:21 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Hvert språk har sin egen hensikt. Visual Basic er for enkle grafiske programmer der det er liten eller ingen ytelse angår. C er utmerket språk for alvorlige programmering, hvor resultatene er svært kritisk. Like klok Delphi har et eget domene. Så skiller ikke kan gjøres. hvordan kan du sammenligne epler med appelsiner. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
omara007
| 04 kan 2004 15:17 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| hver har poeng av styrke i visse retninger .. og hvis vi kan si C er bedre, deretter Slett og VB bør obsolute! .. det samme gjelder det 2 .. og så lenge alt er i bruk til dette øyeblikk .. så u kan ikke være 100% sikker på hvilken som er best ..
Søknad innebærer som er best egnet .. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
lollobrigido
Joined: 13 desember 2002 Innlegg: 149 Hjalp: 1 Sted: Italia
| 04 kan 2004 15:52 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg bruker Visual Basic for bruker grafisk grensesnitt for kall Visual C DLL for "hardt arbeid". Om Delphi ... jeg vet ikke. Lollo |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
CTEPH
| 04 Jun 2004 2:08 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Delphi er ganske god ... Jeg startet med Delphi ... Men nå er jeg klar over at noen kilder eller informasjon er lett å finne på VC . Delphi har mindre støtte (IMHO). |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
lollobrigido
Joined: 13 desember 2002 Innlegg: 149 Hjalp: 1 Sted: Italia
| 07 Jun 2004 12:01 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Nå er jeg med VB. Netto å utvikle en PDA applikasjon og jeg fant dette svært gjerne C men alt er komplisere mye mer whith hensyn til VB6. For eksempel hvis du vil ha tilgang til en kontroll i et vindu fra en modul ... Jeg er ikke i stand til å gjøre! Det MSCOMM kontroll for det serielle grensesnittet ser ut til å ikke lenger støttes. Språket syntaksen er vanskeligere, men mye mer avansert.
Lollo |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Marwa
| 07 Jun 2004 13:12 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg tror Delphi er det beste jeg har brukt det i talegjenkjenning u kan også bruke Borland C Builder forskjellen mellom dem at Delphi er skrevet i Pascal mens builder i c |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
is_razi
| 07 Jun 2004 14:43 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Sphinx skrev: | Hei,
Hva bruker du?
Enn Sphinx |
Jeg anbefaler borlan c builder.i tror det er den største. den har styrken til C og har den visuelle grunnleggende enkelhet. det er delphies bror men delphies programmeringsspråk er pascal teste den. lykke til,   |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
mamali
Joined: 29 april 2004 Innlegg: 387 Hjalp: 4 Sted: mellom helvete og himmel
| 07 Jun 2004 22:09 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg har hørt at C builder biblioteker er i Delfi's, er det sant? en av mine venner koding med VC fortalte meg at VC koder er raskere enn c støpesand på grunn av dette.
Marti |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
mamali
Joined: 29 april 2004 Innlegg: 387 Hjalp: 4 Sted: mellom helvete og himmel
| 07 Jun 2004 22:13 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | maziar skrev: | | xxtigerxx skrev: | Jeg tror at det beste er Visual C , fordi alle os ble bygget i disse plattform WinXP, linux ...
Er ikke sant: Du kan programmere med c (og deretter Pascal, Basic, ha) i linux, men de fleste importanat tema både MFC og. NET ikke presient i linux ..... vc absolutt ikke fungere i linux (MFC base class eller. NET)
beste måten for program i både i Windows og Linux (cross platform) i Delphi og C Builder i vinduer og du kan havn i linux av Borland Kylix ....
Taro: det kan også gjøre det med Delphi og VB i Real Simple exe filen fungerer under alle vinduer, men vc krever sant mdc.dll!
Jeg tror Delphi er best raskere, kildebiblioteket, stor komponent, cross-plattform. netto, linux, win32 ....... |
hei refigh, du kunne gjøre det med Q for VC også, men Kylix er ganske kul, du har rett .
Marti |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
ataha
| 08 Jun 2004 0:45 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | C Builder er den mest hensiktsmessige for RAD, stort bibliotek med komponenter men hvis du trenger bedre optimalisering av koden (i kompilering) bruke Visual C . Dette vil påvirke hastigheten på utførelsen og minnehåndtering |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Google AdSense

| 08 Jun 2004 0:45 Annonser | | |
|
|
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
tcsa35
| 08 Jun 2004 9:12 Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | VisualC er bedre for vinduer programutvikling. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Hamming
| 08 Jun 2004 11:11 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Den beste er den du er kjent med. Hvis du er kjent med alle, så ta VC |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
jhonny_yang
| 08 Jun 2004 15:06 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | maziar skrev: | | xxtigerxx skrev: | Jeg tror at det beste er Visual C , fordi alle os ble bygget i disse plattform WinXP, linux ...
Delphi & Borland C er nå stor støtte for multi-plattform. (Win32, Linux, Solaris).
VB & VC bare for ms produktet. Kanskje. Net plattform kan støtte flere store plattformen.
For rask programmering RAD verktøy som Delphi, Borland C Builder og vb er stor. (rask, enkel, effektiv).
Endelig hvilke verktøy du bruker hver gang det er et godt verktøy. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
prokopec
| 09 Jun 2004 5:53 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Jeg tror Visual C er bedre |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Antharax
| 09 Jun 2004 13:22 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg synes denne diskusjonen blir meningsløs, og jeg tenker på å låse den! Alle mener programvaren han bruker er den beste fordi - Han / hun ikke kjenner noen andre - Han / hun oppdaget at programvaren best passer hans behov - ...
Den beste programvare for alt eksisterer ikke! Og selv når noen annen programvare språk / kompilatoren kan være bedre for jobben, med ting du vet er trolig bedre i ditt tilfelle!
Designing god programvare ikke er avhengig av språket du bruker eller kompilatoren! Det meste begynner med en god design (og vanlig gamle papir er en utmerket måte å gjøre dette)! Når du vil portabilitet, tenke på det når du utformer programmets rammeverk og prøver ikke å være avhengig av kompilatoren du bruker.
Det viktigste som kan være forskjellig mellom ulike kompilatorer / languages / Operatingsystems er hvordan man skal lage en GUI. Og her miljøet kan gjøre en forskjell. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
samc
| 09 Jun 2004 16:10 Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Etter min mening, C er språket for ingeniør Seier i VC er bedre, men hvis du liker Linux eller Unix, gcc er et annet valg og kraftigere. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
maziar
| 13 juni 2004 14:16 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Jeg har prgram for ni år med VB, Delphi, Cbulder & VC
avhengig av hva du gjør
hvis du trenger progem etter kjørbare og trenger godt program best choise er Delphi, og hvis du har C elskeren choise C Builder .....
fordi (Delphi eller C Builder) kompilator genererer native exe filen Withe exe hastigheten den samme som c
1. har full åpen kildekode 2. linux win32 &. NET plattform 3. svært rikt komponent (188 komponent i factory) 4. svært gratis eller lav pris komponent set 5. utgangen av visuell programmering .... 6. kraftige internet & db seksjonen 7. har native exe fil
hvis du prøver generere enkle dagens program withh vc & Delphi på samme tid Delphi versjonen 800% raskere ferdig med jobben og har bedre evne! |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
maziar
| 13 juni 2004 14:21 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | CTEPH skrev: | | Delphi er ganske god ... Jeg startet med Delphi ... Men nå er jeg klar over at noen kilder eller informasjon er lett å finne på VC . Delphi har mindre støtte (IMHO). |
dette er ikke sant
newsgroup in net ! Delphi har størst nyhetsgrupper på nett! yhe hundre av brukeren hjelpe deg hvis du trenger hjelp se Borland utvikling nettverk
det ikke krever registrere og hjelpe noen i 24 på dagen i nedre 10 min!
har også over 850 forum i over 43 språk |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
maziar
| 13 juni 2004 14:31 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | iamme skrev: | ....
Det er riktig at på grunn av VC 6 er for Microsoft. Men selv Microsoft kan utforme et program som var gode. |
Noen bruker tror vc generere mange normale og mindre selskap ikke gjør store oppgaven!
m $ $ $ $ bruk. nett for fire år, men etter det offentlige it!
Nå Micro $ oft & Søn bruk ny neste generasjon av java for neste Men M $ offentlige. NET for carzy brukeren!
hvis du ikke glemme: OLE -> com -> no -> mts livet alle hver eneste lavere 1,5 år og M $ basert programmerer må migrere evrey dag!
men Borland programmerer bruker alt i alt tid!
hvis du dont like pascal bruke C Builder
kan gi meg hva temaet vc ingen plass i C Builder? |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
netwizio
| 13 juni 2004 22:37 Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Jeg tror Visual C er bedre, men noen ganger jeg tror at hva om MS stopper støtte VC idet jeg tror det er i favør av prikken nett teknologier |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
JetSet
| 27 juni 2004 7:14 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Visual C er den beste noensinne!! |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Sinatra
Joined: 29 mars 2002 Innlegg: 243 Hjalp: 12 Sted: Neverland
| 27 juni 2004 9:48 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| Hei folkens. Du er forgeting de viktigste språk og sannsynligvis en av de mest brukte: JAVA. Det er gratis og du kan enkelt finne alt du trenger en netto bruke google. De fleste av jobbene er tilgjengelige i informatikk markedet er for Java-programmerere. Alt i ett: kompatibilitet med alle operativsystemer, portabilitet, internett, gratis utviklingsverktøy, store Comunity, er hastigheten ikke et problem lenger, muiltiplatform, mindre feil utsatt, inkludert sikkerhet, osv.. Hvis du vil lære noen språk som ikke vil være foreldet i noen år, fordi selskapet gjort oppgraderinger, oppfunnet "dot noe", etc.. bare bruker ikke Microsoft. Borland er bra, java viktigere, ..... Grettings for alle S. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
mayaka2004
| 27 juni 2004 13:11 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi? | | |
|
| | Sinatra skrev: | | mindre bug utsatt |
very good ...!
matematikken enhet i java dosnt fungere Jeg kan gi minst 3 eksempler på kode som "burde" fungere og virker i c nemonics
men java dosnt beregne data på riktig måte
så ... det er ikke den beste
c er det best å lære becosue det viser tydelig hva som foregår
Visual C er som Visual Basic er et verktøy for å manipulere koden makroer en kode makro er en blokk med kode som brukes for en bestemt jobb kanskje du allerede har skrevet (mye som å lage musikk på midi) for å kopiere og lime
Det er heeps av kildekoden for C og C og mange brukte bøker avalible i lokal veldedighet butikker
Hvorfor prøve å finne opp hjulet på Java er bare der for å lage html fungere bedre over ulike plattformer og burde ikke bli betraktet som et språk mer en patch
og er ikke ment som en frittstående språk men nå nylig det blir brukt mer og mer som en
det meste av folk som dont oppfatte c og tror de vil få noe fart () for ingenting (no de pleide)
hver til sitt eget
finne et språk du liker og stikke for det
for en gratis kompilator for C med valget mellom å kjøpe en veldig veldig cheep utviklere cd tenke digitale mars de også tilby andre felles språk, og de av det selv ....
den er mest brukt av bedrifter som skriver koden fordi cheep til konsesjon
java på den annen side er gratis til du gjør noe Deretter vil det koste deg mer .... |
|
| Tilbake til toppen | |
 |