Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Gå til side Forrige 1, 2, 3
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PC Programmering og Tilkobling -> Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
maziar

Hjalp: 4
Sted: Den islamske republikken Iran

Post 27 juni 2004 15:05 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

jetset wrote:
Visual C er den beste noensinne!

enkelte bruker XXXXs bedre, best .... men har ikke noen detaljer og dont speak hvorfor det bedre ....

dette viser mange ønsker din kjærlighet uten å tenke hvorfor er bedre
dette at dette ikke har ønsker med tror

Verktøyene i sammenligne trenger punkt til punkt sammenligne ....
noe hyggelig sammenligne:

32bit 80.420 poeng FFT i VB ~ 35sec
32bit 80.420 poeng FFT i VC6 ~ 3.02sec
32bit 80.420 poeng FFT i Delphi (bruk basm eller fastmath) ~ 2.09sec!

hva du synes?
Delphi generere raskere kode med raskere programmering .....
hvis du sammenligner du må fortelle om numeical sammenligne ...
eller punkt til punkt sammenligne ....
Tilbake til toppen
View user's profile
marring

Sted: Hanoi - Vietnam

Post 06 juli 2004 11:11 Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Jeg tenker å bruke M $ Visual C er det beste. Lære programmering er ikke vanskelig. Borland produkter gjør brukeren lat ... bare legger modul, komponent ... hehe programmeringsspråket C språk men lett som Visual Basic språk. Og Borland C biblioteket bruk igjen MS inkluderer ...
Tilbake til toppen
View user's profile
Omid

Post 07 juli 2004 7:50 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

hei

ingen tvil om at Microsoft Visual C er det beste for design knyttet til systemet som gnir uneder vinduer .. men nylig fant jeg ut at Borland C Builder er mer fleksibel og programmering er mer praktisk .. så prøv det
og fortell meg hva dere mener!
Tilbake til toppen
View user's profile
maziar

Post 07 juli 2004 16:10 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

marring wrote:
Jeg tenker å bruke M $ Visual C er det beste. Lære programmering er ikke vanskelig. Borland produkter gjør brukeren lat ... bare legger modul, komponent ... hehe programmeringsspråket C språk men lett som Visual Basic språk. Og Borland C biblioteket bruk igjen MS inkluderer ...

1. Jeg tenker å bruke M $ Visual C er den beste
a: I dont samtykker du må du gjøre punkt til punkt sammenlign

Borland produkter gjør brukeren lat ...
a: er stor usant: Hvis du ikke trenger du ikke må legge til ting i din jobb, MEN vcl får du enkelt legge til PAKAGE hvis du trenger det VCL er mest makt Delphi det samme som ocx men innfødt og kildekoden. ...
hvis du har qustion jeg kan hjelpe deg mer ...

Visual Basic språk. Og ...
den vb programmet har svært tregt å kjøre (1 / 10 av fart!)
og ikke har noen måte å gjøre bygget i native komponent expantion ...
Delphi har samme som C fulll poer full oop & kraftige compiler & ...

Og Borland C biblioteket bruk igjen MS inkluderer ...
med Borland du kan gjøre i anyware! bruk natie clx (kjøres i seier og linux!) eller> NET eller Win32 API eller ......
Tilbake til toppen
View user's profile
hill

Hjalp: 9

Post 07 juli 2004 17:55 Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Jeg vet ikke om Delphi. Så i mellom VB & VC , jeg vil plukke VC
Tilbake til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 07 juli 2004 17:55 Ads

Tilbake til toppen
maziar

Post 07 juli 2004 18:12 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

hill skrev:
Jeg vet ikke om Delphi. Så i mellom VB & VC , jeg vil plukke VC

og hvis du vet med C bulider og Delphi, glemmer programmering med m $!
Tilbake til toppen
View user's profile
hill

Post 07 juli 2004 19:41 Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Hei,
Spørsmål som verktøy A og B, som er bedre vil sannsynligvis starte en flamme selv du har ingen hensikt i det hele tatt. Det vil være særlig hvis A og B er fra forskjell selskapet. Og det er nesten helt sikkert om MS var involvert.

Men vi må ikke utelukke en faktum. Når en ingeniør i gang i ett felt, han / hun vil da velge et verktøy og hold deg til den for sin levetid. Hvis noen forsøker deretter å sammenligne redskap for sine valg, de ville skille seg ut for å "beskytte" den.

Men jeg er nøytral i alt dette, særlig når jeg snakker om MS (eller er det M $).
Tilbake til toppen
View user's profile
maziar

Post 08 juli 2004 7:54 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

hill skrev:
Hei,
Spørsmål som verktøy A og B, som er bedre vil sannsynligvis starte en flamme selv du har ingen hensikt i det hele tatt. Det vil være særlig hvis A og B er fra forskjell selskapet. Og det er nesten helt sikkert om MS var involvert.

Men vi må ikke utelukke en faktum. Når en ingeniør i gang i ett felt, han / hun vil da velge et verktøy og hold deg til den for sin levetid. Hvis noen forsøker deretter å sammenligne redskap for sine valg, de ville skille seg ut for å "beskytte" den.

Men jeg er nøytral i alt dette, særlig når jeg snakker om MS (eller er det M $).

for meg er dette ikke sant

i svært sammenligne VC & Delphi & java verktøy & C Builder i hvert år
(dette er delvis av jobben min!)

Jeg vet også med vc & vb i ekte i siste jeg brukte både
etter mitt selskap prøver brukeren bedre verktøy for raskere og bedre programmering
deretter valg Delphi (i 1997)

og jeg må sammenligne og rapportere nøytralt i hvert år!

nå er jeg sikker Delphi eller C Builder beste alternativet for application programming in Windows eller Linux ...

I ekte vi bruker c for innebygde system, og vi bruker kun vc redaktør i embedded men det har ikke noen fordel for application programming!

Vi synes i PC-programmet verktøy svært viktig
Tilbake til toppen
View user's profile
hill

Post 08 juli 2004 9:01 Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Ja. Du tilfelle er spesielt én.

Jeg håper jeg får en endring i fremtiden for å se på andre kompilatoren.
Tilbake til toppen
View user's profile
Waterman

Hjalp: 1

Post 08 juli 2004 10:33 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Jeg bruker VB og BCB

Personlige mening, VB er lett å lære. Du kan begynne å skrive AP innen en uke. Men resultatet er ikke bra.
Tilbake til toppen
View user's profile
flipper_md

Post 17 juli 2004 17:45 Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Jeg har brukt Delphi, jeg liker det mye for rask kompilere tid, mye strøm med komponenter over nettet og vært ganske stabilt produkt.

VBA, veldig lett for debug, hyggelig å styre programmer som har SDK for det. Men mindre stabile og treg til comiple.

For illustrasjonen, bord stuff, VB programmering under Excel er svært kraftig og enkelt å lære med makro opptaker.

C, C ... altfor komplisert for meg, de fleste av mine programmet trenger en GUI
Tilbake til toppen
View user's profile
alphi

Post 17 juli 2004 17:48 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Delphi er lett å studere, VC er kraftigere men difficulte å begynne å studere.
Tilbake til toppen
View user's profile
rob13572468

Post 23 juli 2004 14:59 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

VB6 suger! C suger! Delphi suger! ...

hvis jeg skrånende skrive det i QBasic, det er ikke verdt det Veldig Glad

alvorlig, men det er ingen "bedre" i programmeringsspråk. de er ganske enkelt verktøy i verktøykassen. du bruker den som vil bidra til å få bestemt oppgave gjøres for bestemte mål prosessor. Noen ganger betyr det at du bruker flere ulike språk.

Du vil finne at de fleste av de beste programmerere tendens til at ganske mange språk godt nok til å kode i alle sammen, men bare har mestret en eller sjelden to. Mastering ett språk, vil du kunne fungere som en "ekspert" coder på dette språket, og de får en mye høyere lønn til prosjekter i det språket.

Nå har rørt språket å mestre er en helt annen sak og underlagt endeløs debatt, spesielt innen PC / Internett / e-handel markeder siden det er så mange forskjellige programmer programmert i mange forskjellige språk. Dens absolutt en god idé å kunne legge til kode sammen i Visual Basic og Visual C . selvfølgelig. net er kommet for å bli så kjenne rammene vil defiantely hjelp. velge et språk for å mestre i dette området er noe å gi stor omtanke siden etterspørselen etter dyktige coders i språket avgjør hvor mye du jobber og hva du får betalt. Jeg jobber i den innebygde verden og jeg endte opp med å bli dyktigere i montering / maskin koding og omvendt utvikling på maskinen code nivå. Selv da jeg mest av mine koding i C og mens jeg er veldig flink til det jeg ikke er nesten like dyktige i C som jeg er i forsamlingen, jeg fortsatt få betalt mye å kode kontrollerne siden i embedded verden ideen er å passe inn koden på den minste målet prosessor mulig (og therfore den billigste).

Hvis vet også grunnleggende og Java. Hvis jeg har et prosjekt og det beste språket å bruke Java, så jeg skal kode i Java. Hvis et annet språk er nødvendig, jeg kan også bruke det språket om det det beste verktøyet for jobben. Dersom prosjektet krever en grad av koding over mitt nivå av ekspertise eller på et språk som jeg ikke er kjent nok med, så vil jeg bruke en coder som er dyktig i målrettingsspråk og overvåke kompileres eller tolkes oversettelse ned til målet prosessor Maskinen koden for å sikre at det ikke er noen feil eller problemer på dette nivået og at koden kjøres effektivt nok, som kan inkludere profilering og skrive deler av koden for å gjøre dem mindre / raskere / etc.

og dvs utgangspunktet det .. bruke det beste verktøyet for jobben ... koden på ditt nivå; bruke din kompetanse på områder der du vet best og bruke andre folks kompetanse der de vet best ...
Tilbake til toppen
View user's profile
aegean.chou

Post 23 juli 2004 15:29 Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Jeg bruker VC , jeg tror det skal være best!
Tilbake til toppen
View user's profile
namelesssix

Post 28 juli 2004 17:33 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Jeg bruker Delphi
den bruker mindre tid på å skape hurtig prototype
Og jeg tenkte vb er ikke helt lett når u vil legge mange funksjonen
Tilbake til toppen
View user's profile
stegr

Post 29 juli 2004 0:46 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Jeg bruker Delphi og Borland C -byggeren samt VC og jeg må si, at hvis jeg vil ha et brukergrensesnitt, velger jeg Borland produkter.
Vanligvis hvis du bruker VC , bruker du MFC og MFC er ikke veldig behagelig. Du kan bruke et annet GUI libs, men dvs ikke følelse av hele greia ..
Men hvis jeg ønsker å samle en konsoll app eller jeg vil integrere en annen c compiler, jeg definitivly foretrekker VC .
Å si et ord vb: Jeg liker ikke det veldig mye, fordi det er en tolket språk og derfor ganske tregt. Men hvis du bare har en liten prosjektet uten store matematiske operasjoner, kan det være lurt vb. Det er veldig enkelt å lære.
Tilbake til toppen
View user's profile
samkraju

Post 29 juli 2004 9:20 Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Jeg tror VC er den beste, fordi du kan gjøre noen form for programmering, fra hardware nivå programmering til programvare nivå programmering.
Du kan også gjøre Windows API programmering.
Tilbake til toppen
View user's profile
CM600

Hjalp: 2
Beliggenhet: BG

Post 29 juli 2004 13:53 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Det beste for Windows er Borland C Builder og for Linux - Borland Kylix
Tilbake til toppen
View user's profile
Dani

Sted: UK

Post 29 juli 2004 15:46 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Hei alle,
Jeg tror det noen gang du vil gjøre kan du gjøre det ved hjelp VB på den mest enkle og robust måte.
Dette er sant at VB hjelper nybegynnere mye men det er ikke slik at VB er bare for begineers.
Jeg er en stor admirer av java becuse av sitt sanne objektorientert naturen, og jeg har også jobbet med C, C , VC og VB. Og etter Java Min voute er for VB. Delphi jeg aldri brukt for utvikling ..
UtropUtropUtropUtrop
Tilbake til toppen
View user's profile
somchoke

Post 25 januar 2006 19:03 Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Jeg tror det avhenger wht ur bruke den cuz alle av dem er faktisk bra, men for maskinvare og elektronikk jobben jeg tror C shud gjøre det
Tilbake til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PC Programmering og Tilkobling -> Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?
Side 3 av 3 Alle klokkeslett er GMT 2 timer
Gå til side Forrige 1, 2, 3

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS