Regler | Recent posts | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Gå til side 1, 2, 3 Neste
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PC Programmering og Grensesnitt -> Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?
Forfatter Melding
Sphinx

Hjalp: 28
Sted: Egypt

Post 21 februar 2004 17:51

Hei,

Hva bruker du?

Enn
Sphinx
Tilbake til toppen
FoxyRick

Hjalp: 35

Post 21 februar 2004 18:06

Jeg liker Delphi, hvis bare fordi det var * ikke * skrevet av M $.

Jeg har prøvd alle tre og finne Delfi mest brukbar, selv om jeg er en C / C (Borland) programmerer for noe * ikke * trenger en masse vinduer GUI.

Jeg har bare utviklet noen få skreddersydd pakker i Delphi skjønt, kanskje om et års totale arbeid. Jeg har gjort mye mer i C / C på andre systemer.

Skål,
FoxyRick.
Tilbake til toppen
toxadi

Sted: Hellas

Post 21 Feb 2004 18:32

Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Det kommer an på hva du vil gjøre. Krav bør definere verktøyet skal brukes.
For enkle små prosjekter VB er ideelt, men når det kommer til større og mer komplekse, er Delphi den.
C er bedre men når ingen alvorlige grensesnittet er nødvendig og det er mye databehandling gjøres.

Hilsen,
toxadi
Tilbake til toppen
AlundrA

Sted: Ankara Turkiye

Post 21 februar 2004 19:05

Har du tenkt å bruke python. det er veldig nyttig og så lett å kode. du kan utvikle prosjekter veldig fort fordi det er et svært høyt nivå språk og fordi det er åpen kildekode er det så mange utviklere og klar til bruk koder. du kan bruke eksisterende c -biblioteker med det. og det er gratis!
w * w.python.org
Tilbake til toppen
yodathegreat

Hjalp: 1

Post 21 februar 2004 20:23

Hei,

Delphi er bedre av de bedre av de bedre, sir ...

Med vennlig hilsen
Tilbake til toppen
saltlake

Post 21 februar 2004 22:01

og ... hva synes du om C Builder?

Jeg synes det er flott. Men jeg har ennå ikke opprettet profesjonelle programmer.
Tilbake til toppen
ego

Post 21 februar 2004 23:13

Jeg tror Visual C er bedre enn andre, på grunn av kraften i C language.You må starte med VC . Andre språk er søppel rett!
Pascal er ikke et teknisk og språk.
Tilbake til toppen
sawaak

Hjalp: 4

Post 21 februar 2004 23:22

Hei,
at C er språket for ingeniøren. ingen tvil om det. Twisted Evil
så langt som kompilatoren er opptatt, kan u velge det i forhold til dine behov.

takk
sawaak
Tilbake til toppen
FoxyRick

Hjalp: 35

Post 22 februar 2004 0:09

Oh, hvis du ønsker en teknisk språk, bruker LISP. Jodrell Bank (BIG radioteleskopet i Storbritannia) kjører på LISP, tross alt. Glem C -- Rolling Eyes

Men for en GUI språk på Windows, suger LISP rettferdig. Delphi er det beste for generell Windows GUI-programmering, skriv din virkelige back-end tekniske ting i C , og kontrollere radioteleskoper med LISP.

Skål,
FoxyRick.
Tilbake til toppen
jetal

Sted: Australia

Post 22 februar 2004 0:19

Som andre har sagt, det avhenger av programmet samt andre saker som kode bærbarhet, samt hvor lang tid du ønsker å bruke læring.

Borland's verktøy er enkle å bruke og kraftig. Jeg sikkert finne dem mye lettere enn Microsofts verktøy.

Hvis prosjektet krever hardware-grensesnitt, C er veien å gå - de fleste om ikke alle produsenter sender eksempel kildekode i C . Hvis den trenger mye GUI arbeid på vinduer, så Delphi er en god løsning. Når du velger Borland du kan kombinere de to ganske enkelt. Faktisk den Gui del av Builder (Visual Component Library eller VCL) er faktisk skrevet i Delphi.

Hvis du vil porten din søknad til Linux så Kylix kan bruke det meste av koden du skrev både i Delphi og C (unntatt Win32 spesifikke funksjoner - selvsagt).

Læringskurven er brattere og lengre enn VB både C Builder og Delphi (og Kylix - Linux-versjonen av de to sammen).

Men belønningen på slutten vil rettferdiggjøre tidsbruk. C er en etablert og ANSI standardiserte, velprøvde fagspråk tilgjengelig for omtrent ethvert operativsystem du kan navnet (Windows, Linux, UNIX, Mac etc) og du kan være nesten sikker på at det vil være en C kompilator for eventuelle fremtidige OS - du kan ikke gå helt galt med den.

VB er en maker (MS), ett OS (Windows) språk. Dersom Alt du noen gang ønsket å gjøre er å lage et lite program for å kjøre på Windows - så VB kanskje være noe for deg.
Tilbake til toppen
wfang

Post 23 februar 2004 5:48

Jeg bruker Delphi for rask prototype dev og små prosjekt. Men for produktet vc er et bedre valg.
Tilbake til toppen
yodathegreat

Post 23 februar 2004 5:56

Re: What is the better Visual Basic, Visual C or Delphi ?

Hei Alle,

Jeg bruker VC (i C) for devellopment of Drivers USB eller PCI,
Fordi DDK er i "C", og jeg lager en DLL-fil i C,
Og resten av programmet i Delphi.

Delphi har bedre kode. raskere en minste.
Og veldig veldig raskt for å gjøre Dev ...

C er ikke det språket ingeniør ...
C er språket for databaseprogram eller for nybegynnere ...

OK "C", men du må skrive en god kode ..

Best regards YodaTheGreat
Tilbake til toppen
Antharax

Hjalp: 13

Post 23 februar 2004 8:52

Jeg tror alt avhenger av oppgaven og målet plattformen.
f.eks.
* Når du trenger en enkel GUI på et Windows-system og et grensesnitt for en database du sannsynligvis vil bruke Visual Basic.
* Når du trenger å skrive en vanlig søknad (med en viss kompleksitet) kan du velge det språket du vil og du vet best (Visual C , har Delphi, Python, Java, ...) Hver språket hans gode og dårlige ting.
* Når du skriver ting i nærheten av maskinvaren vil du sannsynligvis bruke C / C
* Når du skriver programvare som må være bærbare til andre OSses du bør nok bruke Java (selv om andre langagues har en grad av bærbarhet også (avhengig av hvor mye os spesifikke ting u bruk)
* Når du skriver innebygd programvare, vil du sannsynligvis bruke C (med noen assembler) og prøv å skrive så mye ANSI C som mulig for bærbarhet problemer (du ikke ønsker å være for avhengig av en UC leverandør!)

Antharax
Tilbake til toppen
eye

Post 27 februar 2004 12:52

Jeg bruker. NET nå ...
for. NET
VC #. NET VC.NET VC . NET VJ #. NET eller VB.NET ser det samme for meg ....
Det kommer an på hva vil du den for ....

Delphi er en windows PASCAL OOP.
Tilbake til toppen
sachin_chatekar

Post 27 februar 2004 13:04

Jeg tror du bør holde en rekke språk som montering, C, C , VC , Delphi, VB

Flere closeyou skal maskinvaren, mer du gå til forsamlingen siden av sekvensen, og du går nær brukeren, mer du går på VB side av sekvensen.
Etter at du kan ha din bærbarhet problemer (både H / W og OS), din kunnskap om språk og størrelse på ditt språk, og den viktigste tiden du har fått i hendene for å fullføre prosjektet
Tilbake til toppen
Google
AdSense
Google Adsense

Post 27 februar 2004 13:04

Annonser

Tilbake til toppen
jhonny_yang

Post 27 februar 2004 14:25

Avhenge

Avhenge alle med dine behov og din erfaring ...

Hvis du går med lett gå med VB, hvis du vil ha mye kraftigere velge Delphi, og hvis du vil ha sterk og stor støtte for å bruke VC .

Avhenger til ferdigheter, hvis du en VB programmerer bare prøve å bruke VB til å løse alle dine problemer ikke trenger å lære Delphi å løse problemet i VB. Bare ta ett og at hele ditt sinn, algoritme og dyktighet for søknaden

thx
Tilbake til toppen
joebazoka

Sted: Argentina

Post 27 februar 2004 16:14

I limer jeg har brukt Visual Basic. Dette er bra for enkle applikasjoner. Now I `m bruke Borland Builder. Dette har et vennlig miljø som Visual Basic. Jeg tror det. NET er svært kraftig og enkel, men generert kode er tung, med få ord. NET program er kun for nye maskiner med mange minne og harddisk. Dette er ikke egnet for gamle maskiner med dårlig recurses (Som alle andre Microsoft-programmer). Hilsen.
Tilbake til toppen
maple

Post 29 februar 2004 5:17

Visual C er bedre enn andre
Tilbake til toppen
shariat

Post 29 februar 2004 15:31

Det betyr ikke depent av søknaden din. Bruk Delphi og vinne tid. bruker aldri vb. men bruk vb.net og vet delphi.net er løslatt og er meget bra. Jeg gjorde alt jeg ville fram til nå med Delphi, enkle programmer som wel som programmer som bruker maskinvare.
Tilbake til toppen
Avra

Sted: Serbia

Post 18 mars 2004 3:41

Delphi.

Du vil aldri ha ActiveX leveres med kilde. VCLs i Delphi nesten alle kommer med kilde.

Avra
Tilbake til toppen
Analyzer

Post 18 mars 2004 20:58

Hei,

Jeg foreslår VC brukere å prøve Borland C Builder.Less buggy og veldig lett å utvikle tool.I liker programmering med bcb!

Analyzer.
Tilbake til toppen
ben123

Post 18 mars 2004 22:19

Jeg bruker dem alle til enhver tid.

1. hva du vet?
2. Hva vil du gjøre
3. hvor mye tid å lære språk og programmering miljø
4. hvor mye tid å utvikle nødvendig søknad
5. hvilke plattformer bruker du
6. hvilke plattformer kan du bruke i funksjonen
7. hvor mye penger du har brukt (språk verktøy, bøker, kurs, og selvfølgelig tid)
8. gjør du all jobben selv?
9. Ønsker du å bli profesjonell programmerer?
og så videre ...

Det beste verktøyet språkendringer prosjekt til prosjekt.
hver og en har sin egne fordeler.

for eksempel hvis du nå vb du kan bruke VBA lett. Dette betyr at kontoret makroer, asp, vbs, AutoCAD makroer ...

dag alt kommer til webbaserte programmer. kanskje i funksjonen vår klassiske applikasjonstyper vil dø! eller må endres
Tilbake til toppen
Franci

Sted: Argentina

Post 19 mars 2004 0:14

Hei,
I personell, jeg foretrekker Borland kompilatorer, like mye for den visuelle utviklingen, som på konsollen, de er lette å håndtere og de lignende Performace.
Delphi!
Tilbake til toppen
wisely77

Post 19 mars 2004 2:27

hei,

jeg fikk prøve vb, vc og Delphi. frisk jeg bruke tre av dem for ulike program.

vb er svært portable script / programmeringsspråk i M $ miljø. jeg bruker det til m $ kontor makro, webside.

for kjørbart program, jeg bruker Delphi, det enkle og kan være bærbare til linux Smil hjelp Kylix. mindre størrelse, EAZY, raskt og kraftig.

for vc, i utgangspunktet bare på dll utvikling siden dette er morsmålet for system filen.

klokt
Tilbake til toppen
kidiotb

Post 19 mars 2004 17:02

Hei,

Visual C er det beste cos sin fikk nytte av C . Også MFC er ment å være en av de beste om sine vanskelige å learn.For en enklere programmer VB er god for sin lette i programming.I foretrekker VC
Jeg er ikke kjent med Delphi, så ingen kommentarer.
Tilbake til toppen
nosama

Post 19 mars 2004 23:13

Hei,

Visual C er den beste
Tilbake til toppen
sddkk

Posts 20

Post 20 mars 2004 3:16

Hei!
Jeg tror Visual C er best for grensesnitt med perifere. Arbeid med havnene i
VC ikke altfor vanskelig. Visual C (nøyaktig C) er den grunnleggende, VB eller Delphi gjenbruk VC's resuoce (dll, no ..)-Jeg tror
Tilbake til toppen
Analyzer

Post 20 mars 2004 11:07

Forresten,

Jeg ønsker å legge something.When jeg vil gjerne gjøre noen "detaljer", kan jeg lett finne passende komponenter til min Borland C builder.And Borland har en svært alvorlig nyhetsgruppe, jeg kan spørre / finne enhver løsning av problemer.

Analyzer
Tilbake til toppen
Taro

Hjalp: 3

Post 29 mars 2004 21:29

Jeg tror Visual C er bedre, når du vil lage program som kjøres under Windows OS.
Tilbake til toppen
xxtigerxx

Hjalp: 5
Sted: Hellas

Post 29 mars 2004 22:50

Jeg tror at det beste er Visual C , fordi alle os ble bygget i disse plattform WinXP, linux ...

Visual Basic er for nybegynnere ......
Tilbake til toppen
Arabiske versjonen Bulgarsk versjon Catalan versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon English version Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbisk versjon Svensk versjon Tagalog version Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PC Programmering og Grensesnitt -> Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?
Side 1 av 3

subj

text

Alle klokkeslett er GMT 1 Hour
Gå til side 1, 2, 3 Neste
Lignende emner:
som man er bedre Visual C eller Visual Basic for GUI (8)
Borland Delphi, C Builder eller Visual C den beste? (12)
Delphi Vs Visual Basic (8)
Visual C og Visual Basic (1)
Visual Basic 6/.net eller 2005? (11)
Visual Basic Og 8051 (20)
vise rpm og m / s i Visual Basic (1)
Hvordan skalere bildene i Visual Basic 6? (3)
Et problem i Interfacin A uController til Visual Basic (4)
Bruke Visual Basic for på / av MCU GPIO (2)

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS