Regler | Recent posts | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Gå til side 1, 2, 3 Neste
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> PC Programmering og Grensesnitt -> Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?
Forfatter Melding
Sphinx

Hjalp: 28
Sted: Egypt

Post 21 februar 2004 17:51

Hei,

Hva bruker du?

Enn
Sphinx
Tilbake til toppen
FoxyRick

Hjalp: 35

Post 21 februar 2004 18:06

Jeg liker Delphi, hvis bare fordi det var * ikke * skrevet av M $.

Jeg har prøvd alle tre og finne Delfi mest brukbar, selv om jeg er en C / C (Borland) programmerer for noe * ikke * trenger en masse vinduer GUI.

Jeg har bare utviklet noen få skreddersydd pakker i Delphi skjønt, kanskje om et års totale arbeid. Jeg har gjort mye mer i C / C på andre systemer.

Skål,
FoxyRick.
Tilbake til toppen
toxadi

Sted: Hellas

Post 21 Feb 2004 18:32

Re: Hva er bedre Visual Basic, Visual C eller Delphi?

Det kommer an på hva du vil gjøre. Krav bør definere verktøyet skal brukes.
For enkle små prosjekter VB er ideelt, men når det kommer til større og mer komplekse, er Delphi den.
C er bedre men når ingen alvorlige grensesnittet er nødvendig og det er mye databehandling gjøres.

Hilsen,
toxadi
Tilbake til toppen
AlundrA

Sted: Ankara Turkiye

Post 21 februar 2004 19:05

Har du tenkt å bruke python. det er veldig nyttig og så lett å kode. du kan utvikle prosjekter veldig fort fordi det er et svært høyt nivå språk og fordi det er åpen kildekode er det så mange utviklere og klar til bruk koder. du kan bruke eksisterende c -biblioteker med det. og det er gratis!
w * w.python.org
Tilbake til toppen
yodathegreat

Hjalp: 1

Post 21 februar 2004 20:23

Hei,

Delphi er bedre av de bedre av de bedre, sir ...

Med vennlig hilsen
Tilbake til toppen
saltlake

Post 21 februar 2004 22:01

og ... hva synes du om C Builder?

Jeg synes det er flott. Men jeg har ennå ikke opprettet profesjonelle programmer.
Tilbake til toppen
ego