Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Hva er forskjellen mellom ... ?

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> ASIC Design Metodologi & Tools (Digital) -> Hva er forskjellen mellom ... ?
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
aluzi

Post 12 august 2004 7:09 Hva er forskjellen mellom ... ?

Jeg encoutered to spørsmål, og trenger din hjelp.

1.
hva er forskjellen mellom "high_fanout_net_threshold",
"physopt_hfs_hf_threshold" og "physopt_hfs_mf_threshold" i fysisk kompilere??

2.
mens avsluttende plassering i PC, jeg bruker "report_constraint-all_vio". I rapporten er det mange brudd i input port høyt fanout, men når jeg "report_net" av dette nettet, vil fanout faktisk 1. Etter sjekke RTL fant jeg det er bare 1 fanout disse skriving porter. Men hvorfor?
Tilbake til toppen
aluzi

Post 13 august 2004 11:45 Re: Hva er forskjellen mellom ... ?

Trenger din hjelp. Kom inn og dicuss med meg, uansett om det eller ikke, kanskje din erfaring og råd kan hjelpe meg. Takk!
Tilbake til toppen
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> ASIC Design Metodologi & Tools (Digital) -> Hva er forskjellen mellom ... ?
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS