Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

nøyaktighet GPS-mottaker

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Elektronisk Elementary Questions -> nøyaktige GPS-mottaker
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
mobil-it

Hjalp: 14

Post 19 Sep 2004 21:49 nøyaktige GPS-mottaker
tags:

Hei,

Does noen har noen webområdet hvor jeg kan finne om GPS nøyaktigheten av dagens GPS sytems,

er et GPS-system med 10m nøyaktighet godt eller ikke godt nok?

Jeg vil kjøpe en OEM GPS-systemet, hva er det beste du kan kjøpe om nøyaktighet og god pris (jeg vil ha en billig system)
Tilbake til toppen
View user's profile
djalli

Hjalp: 15

Post 20 Sep 2004 8:10 Re: nøyaktighet GPS-mottaker
tags:

mobiloptimalisert det skrevet:
er et GPS-system med 10m nøyaktighet godt eller ikke godt nok?

Jeg har de GPS navigasjon recivers jeg kan koble til den bærbare datamaskinen og er i 10-20m rekkevidde feil. Jeg er fornøyd med det.
Tilbake til toppen
View user's profile
papyaki

Hjalp: 19
Sted: En liten landsby et sted i Gallia

Post 20 Sep 2004 8:29 Re: nøyaktighet GPS-mottaker
tags:

Hei,

Differential GPS gir en nøyaktighet arround 1 meter. De bruker vanligvis informasjon send en jordisk FM radio broadcast-senderen som kjenner sin exactely posisjon. Kombinere denne informasjonen med GPS info gir et svært goog nøyaktighet. Prøv et søk på G00gle med disse søkeordene (differensiell GPS DGPS).
Tilbake til toppen
View user's profile
djalli

Hjalp: 15

Post 20 Sep 2004 9:21 nøyaktige GPS-mottaker
tags:

I noen offentlig transport som med BUS serivices i store USA byer operatører av bussene kan ringe veien kryss via GPS og har noen som sier "Neste kryss er 4de Street og Pine Road" med en pre-innspilte "sexy" dame stemme. det er kult!
Tilbake til toppen
View user's profile
sifeddin

Hjalp: 2

Post 20 Sep 2004 22:21 nøyaktige GPS-mottaker
tags:

Hay
Jeg er en stor fan av Palm OS og hele serien av dets rettighetshavere
det er en bedrift som selger apalm datamaskin med GPS inne at jeg leste et par rapporter om Hvis du liker ideen om at når du ikke bruker GPS tracker så snur ned byen bak antennen og fortsette å bruke din Palm datamaskin med hi -color hi-reselution 1.5 normal andre palmer, så må du se en av disse Garmin sin iQue modeller på http://www.garmin.com/
lykke til med ACC. men jeg tror hvis du skal bruke i byen og minst 1,5 meter er maks Tol. (@ Halv gaten min bredde) eller kombinere med en pålitelig kartlegging system (jeg leste det er en for oss med den første Garmin sin iQue)

Dette er ikke en kommersiell dette er et råd
Tilbake til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Elektronisk Elementary Questions -> nøyaktige GPS-mottaker
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS