Regler | Recent posts | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Spenning kontrollert filter konsept ........

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Analog Circuit Design -> Voltage kontrollert filter konsept ........
Arabiske versjonen Bulgarsk versjon Catalan versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon English version Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbisk versjon Svensk versjon Tagalog version Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
Elev

Hjalp: 2
Sted: 621.xxx Område

Post 15 november 2004 16:48 Spenning kontrollert filter konsept ........

Hei fyrene,
Jeg lurte på om noen kan sende en kilde til læring om spenning kontrollert filtre?

Jeg forstår at op amp filtre ultilize kondensatorer og motstander å skape fase skift mellom strøm og spenning av forskjellig frekvens for å generere filteret output respons, men jeg har ikke vært i stand til å finne bøker om bruk av spenning for å endre filteret avskåret frekvens.

Kan noen kaster et lys, eller direkte link til dette?

Takk!
Tilbake til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 15 november 2004 16:48 Ads

Tilbake til toppen
Johnson

Hjalp: 22

Post 15 november 2004 18:04 Re: Voltage kontrollert filter konsept ........

Basert på frekv. range the Switch Capacitor er en annen måte å ha spenning kontrollert filtre.
Tilbake til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> Analog Circuit Design -> Voltage kontrollert filter konsept ........
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 Hours

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS