Regler | Siste innlegg | emnet RSS | Søk | Registrer | Logg inn

Adaptiv Numeriske Solution of Partial Differential Equation

Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> matematikk og fysikk -> Adaptive Numeriske Solution of Partial Differential Equation
Arabisk versjon Bulgarsk versjon Katalansk versjon Tsjekkisk versjon Dansk version Tysk versjon Gresk versjon Engelsk versjon Spansk versjon Finsk versjon Fransk versjon Hindi versjon Kroatisk versjon Indonesisk versjon Italiensk versjon Hebraisk versjon Japansk versjon Koreanske versjonen Litauisk versjon Latvisk versjon Nederlandsk versjon Norsk versjon Polsk versjon Portugisisk versjon Rumensk versjon Russisk versjon Slovakisk versjon Slovensk versjon Serbian version Svensk versjon Tagalog versjon Ukrainsk versjon Vietnamesisk versjon Kinesisk versjon
Forfatter Melding
fasaghandis

Hjalp: 4
Beliggenhet: Teheran

Post 05 desember 2004 8:27 Adaptive Numeriske Solution of Partial Differential Equation

Kan du hjelpe meg på adaptive numerisk løsning av partielle differensial ligningen.
Hilsen
Tilbake til toppen
View user's profile
cedance

Hjalp: 28
Sted: Tyskland

Post 05 desember 2004 8:38 Re: Adaptive Numeriske Solution of Partial Differential Equa

er u skrive program for å løse PDE's? wat slags PDE gjøre u bety? grunnleggende ligninger eller fullstendig, inkludert koplede PDE? Jeg håper det finnes metoder for å løse PDE's ... jeg dont bli hva u mener med "adaptive" her. Det finnes mange forskjellige typer PDE er tilgjengelig som har blitt undersøkt og metoder for å finne løsninger for PDE's for at skjemaet er funnet ... kunne u oppgir flere detaljer!

hilsen,
arunmit168.
Tilbake til toppen
View user's profile
fasaghandis

Hjalp: 4
Beliggenhet: Teheran

Post 05 desember 2004 9:31 Re: Adaptive Numeriske Solution of Partial Differential Equa

Takk for svar.
Målet for Adaptive løsningen er å appropriat fleksibel griding av Domain løsning, for tid og minne effektiv løsning av PDE.
hilsen
Tilbake til toppen
View user's profile
Google
AdSense

Post 05 desember 2004 9:31 Annonser

Tilbake til toppen
cedance

Hjalp: 28
Sted: Tyskland

Post 05 desember 2004 14:11 Re: Adaptive Numeriske Solution of Partial Differential Equa

fasaghandis wrote:
Takk for svar.
Målet for Adaptive løsningen er å appropriat fleksibel griding av Domain løsning, for tid og minne effektiv løsning av PDE.
hilsen

hva jeg føler er en måte å velge hva som metode for å løse for en bestemt type løsning kan være tilpasningsdyktig og ikke metoden selv. og det er ikke nødvendig også, jeg føler. Fordi at hvis u er å designe en komplett partielle differensial ligningen løsningsvariabel deretter inntastingsfeltet Wen gitt, u er å analysere strukturen av ligningen og deretter velge "metodene tilgjengelig! De vil være det beste kompromisset jeg føler, fordi, som u sa, minnet ledelsen og "hastighet" kan optimaliseres så godt! Pls diskutere ur synspunkter slik at det ville hjelpe meg å forstå bedre hva u har i ur mind!

hilsen,
arunmit168.
Tilbake til toppen
View user's profile
Post new topic Reply to topic EDAboard.com Forum Hovedsiden -> matematikk og fysikk -> Adaptive Numeriske Solution of Partial Differential Equation
Side 1 av 1 Alle klokkeslett er GMT 2 timer

Abuse | | Administrator | | Moderatorer | | Støtt oss | | sitemap
topic RSS