| Forfatter | Melding |
|---|
fasaghandis
Registrert: 10 juli 2002 Innlegg: 164 Hjalp: 4 Beliggenhet: Teheran
| 05 desember 2004 8:27 Adaptive Numeriske Solution of Partial Differential Equation | | |
|
| Kan du hjelpe meg på adaptive numerisk løsning av partielle differensial ligningen. Hilsen |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
cedance
Registrert: 24. oktober 2003 Innlegg: 703 Hjalp: 28 Sted: Tyskland
| 05 desember 2004 8:38 Re: Adaptive Numeriske Solution of Partial Differential Equa | | |
|
| er u skrive program for å løse PDE's? wat slags PDE gjøre u bety? grunnleggende ligninger eller fullstendig, inkludert koplede PDE? Jeg håper det finnes metoder for å løse PDE's ... jeg dont bli hva u mener med "adaptive" her. Det finnes mange forskjellige typer PDE er tilgjengelig som har blitt undersøkt og metoder for å finne løsninger for PDE's for at skjemaet er funnet ... kunne u oppgir flere detaljer!
hilsen, arunmit168. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
fasaghandis
Registrert: 10 juli 2002 Innlegg: 164 Hjalp: 4 Beliggenhet: Teheran
| 05 desember 2004 9:31 Re: Adaptive Numeriske Solution of Partial Differential Equa | | |
|
| Takk for svar. Målet for Adaptive løsningen er å appropriat fleksibel griding av Domain løsning, for tid og minne effektiv løsning av PDE. hilsen |
|
| Tilbake til toppen | |
 |
Google AdSense

| 05 desember 2004 9:31 Annonser | | |
|
|
|
|
| Tilbake til toppen | |
 |
cedance
Registrert: 24. oktober 2003 Innlegg: 703 Hjalp: 28 Sted: Tyskland
| 05 desember 2004 14:11 Re: Adaptive Numeriske Solution of Partial Differential Equa | | |
|
| | fasaghandis wrote: | Takk for svar. Målet for Adaptive løsningen er å appropriat fleksibel griding av Domain løsning, for tid og minne effektiv løsning av PDE. hilsen |
hva jeg føler er en måte å velge hva som metode for å løse for en bestemt type løsning kan være tilpasningsdyktig og ikke metoden selv. og det er ikke nødvendig også, jeg føler. Fordi at hvis u er å designe en komplett partielle differensial ligningen løsningsvariabel deretter inntastingsfeltet Wen gitt, u er å analysere strukturen av ligningen og deretter velge "metodene tilgjengelig! De vil være det beste kompromisset jeg føler, fordi, som u sa, minnet ledelsen og "hastighet" kan optimaliseres så godt! Pls diskutere ur synspunkter slik at det ville hjelpe meg å forstå bedre hva u har i ur mind!
hilsen, arunmit168. |
|
| Tilbake til toppen | |
 |