å sende data med ingen standard USART Pins??

A

allomani

Guest
Hei, jeg bruker atmega8535, og ved bruk av standard USART port for å sende data fra og til trådløs modul, er det allikevel å bruke en annen port for å sende data fra og til PC? Jeg tror jeg kan gjøre det i Bascom bruker serout kommandoen, men det C jeg skrånende funnet noen relaterte ting, kan noen hjelpe please?

gutta jeg mener hvordan du gjør somthing som dette i C ------------------- Config Portc = Output Open "comc.1: 9600,8, n, 1" For Output Som # 1 Må Print # 1, "A" 'Vent tre Waitms 200 Loop Close # 1 ------------------------

u må Chek relatert bibliotek som det er i standard posisjon. vennligst les det bibliotek.

thnx navidrasi Jeg tror dette er hva jeg ønsker, men er det noen eksempel med funksjoner? som cuart_int (TXPIN, RXPIN, baud, STOP, paritet); cuart_receive_byte (); cuart_send_byte (); [size = 2] [color = # 999999] Lagt etter 27 minutter: [/color] [/size] Hei ok jeg fant et eksempel som fungerer perfekt med attiny85 men det virker ikke med meg på atmega8583 eksempel festet, håper hvis noen kan endre det til å fungere med atmega8535

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back