ønsker en LNA (fre :10-30MHz, NF <1.2dB, få> 15dB)

F

Fly-11

Guest
Hvem vet hvor en LNA ville være bought.The LNA kreves som følger: driftsfrekvensen: 10MHz til 30MHz, NF <1.2dB, få> 15dB.
I tillegg, hvis jeg ønsker å utforme den av meg selv, hva slags utstyr bør jeg velge?

Technologia cały czas posuwa się do przodu, to oczywiste. Wiele branż wykorzystuje ją do realizacji swoich celów. Niektórzy dzięki temu mogą stworzyć coś naprawdę ciekawego i pożytecznego. Jednak są również grupy, które wykorzystują nowoczesne materiały i technologię do tworzenia rzeczy co najmniej dziwnych&#8230; Idealnym tego przykładem jest kraj...

Read more...

Fly-11 skrev:

Hvem vet hvor en LNA ville være bought.The LNA kreves som følger: driftsfrekvensen: 10MHz til 30MHz, NF <1.2dB, få> 15dB.

I tillegg, hvis jeg ønsker å utforme den av meg selv, hva slags utstyr bør jeg velge?

Takk, Sarma.
Men støy skikkelse i at design ned fra http://www.py2mg.qsl.br/Arquivos_PDF/pa0rdt% 20whip.pdf er ikke nevnt.
Gjøre u har andre gode forslag til meg?

Hvem vet svaret kan kontakte meg umiddelbart etter eamil: bigxu1979 (at) 163.com

Vil du prøve
http://www.wantcominc.com/data% 20Sheets/WEA101.pdf

Den totale støy avhenger sterkt på den første forsterkeren som er J310 i ditt tilfelle, og den har en NF på rundt 3dB.På disse lave frekvensene kan det være bedre, men jeg har ikke sjekket dataarket.Så den totale NF vil i hovedsak beregnet av NF av den første transistoren NF av andre.se http://www.microwave.gr/content/cascades/mcl_nf_calc.html for en online kalkulator til enkle beregne den totale NF.

Fly-11 skrev:

Takk, Sarma.

Men støy skikkelse i at design ned fra http://www.py2mg.qsl.br/Arquivos_PDF/pa0rdt% 20whip.pdf er ikke nevnt.

Gjøre u har andre gode forslag til meg?Hvem vet svaret kan kontakte meg umiddelbart etter eamil: bigxu1979 (at) 163.com

Quote:

Thanks for ur reply.But dag sjefen min fortelle meg støyen figur fra 10MHz til 15MHz må være mindre enn 0.8dB.
I wea101.pdf, er støyen figuren nedenfor 20MHz større enn 1dB.It kan ikke nå mine krav.Kan du noen andre gode forslag til meg?I tillegg, hvis jeg ønsker å utforme den av meg selv, hva slags utstyr bør jeg velge?

kspalla skrev:Quote:

Thanks for ur reply.But dag sjefen min fortelle meg støyen figur fra 10MHz til 15MHz må være mindre enn 0.8dB.
I wea101.pdf, er støyen figuren nedenfor 20MHz større enn 1dB.It kan ikke nå mine krav.Kan du noen andre gode forslag til meg?I tillegg, hvis jeg ønsker å utforme den av meg selv, hva slags utstyr bør jeg velge?

Er det virkelig?Jeg tenkte som en generell regel som NF pf noen aktive enheter er lavere ved lavere frekvenser alltid.

neazoi skrev:

Er det virkelig?
Jeg tenkte som en generell regel som NF pf noen aktive enheter er lavere ved lavere frekvenser alltid.

Jeg er enig med MVS Sarma at NF kan øke ved lave frekvensen gir ekstrapolering mislykkes.
Så vi trenger å vite til hvilken frekvens rett NF vil synke og så stjerner økende?
Vi kan ikke få denne informasjonen fra data og må gjøre experimentaion og det samme er forklart ovenfor.
Absolutt ikke at NF skal skyte under frekvensen målt av produsenten.

kspalla skrev:

Jeg er enig med MVS Sarma at NF kan øke ved lave frekvensen gir ekstrapolering mislykkes.

Så vi trenger å vite til hvilken frekvens rett NF vil synke og så stjerner økende?

Vi kan ikke få denne informasjonen fra data og må gjøre experimentaion og det samme er forklart ovenfor.

Absolutt ikke at NF skal skyte under frekvensen målt av produsenten.

Hei Sarma,
Det er ikke alltid sant at redusert samleren eller avløp, vil strømmen føre til NF.NF er som et godt, helt til en optimal punkt kan vi redusere dagens, men mindre enn at NF vil igjen øke.
Det samme fenomenet gjelder for frekvens også.
I stedet GaAs FET Jeg anbefaler p-HEMT enheter (ATF familien nevnt ovenfor) som gir mye mindre NF.
GaAs vil gi rundt 1dB NF men p-HEMP vil være rundt 0.3dB.
Sjekk datablader og prosess om du liker å validere dette.

Ja, den enheten jeg har nevnt ovenfor vil gi den nødvendige forsterkningen.

kspalla skrev:

Hei Sarma,

Det er ikke alltid sant at redusert samleren eller avløp, vil strømmen føre til NF.
NF er som et godt, helt til en optimal punkt kan vi redusere dagens, men mindre enn at NF vil igjen øke.

Det samme fenomenet gjelder for frekvens også.

I stedet GaAs FET Jeg anbefaler p-HEMT enheter (ATF familien nevnt ovenfor) som gir mye mindre NF.

GaAs vil gi rundt 1dB NF men p-HEMP vil være rundt 0.3dB.

Sjekk datablader og prosess om du liker å validere dette.Ja, den enheten jeg har nevnt ovenfor vil gi den nødvendige forsterkningen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back