12v SMPS for å kjøre dc motor

A

ankursaraf

Guest
Hei alle sammen Jeg har en spørring på SMPS designe. Jeg har nylig fått en krets fra top245 datablad for 12v 2,5 SMPS jeg ser fram til å trekke sin scematic på eagle . Jeg er ny til pcb designe, derfor har sum problemer mens tegning shematic jeg ikke var i stand til å finne top245 bryteren i biblioteket og heller ikke de 817 optokobler ic jeg ønsker å vite hvordan du skal gå om desining på strømforsyning. også hvis jeg ønsker å få PCB brettet outsourcet Må jeg gi dem pcb shematic in. sch format eller kan jeg gi dem jpg fil for både skjematisk og PCB brettet takk Ankur Jeg har vedlagt skjematisk som vedlegg

Hei Ankur, jeg er ikke kjent med Ørn, men som med de fleste skjematisk fange programmer, bør du være i stand til å generere en NETLIST, som er det PCB designer vil bruke. Din pcb layout person skal fortelle deg hvilket format de foretrekker (avhengig av hvilken programvare de bruker). Såvidt manglende komponenter, er du nødt til å lage dem selv. Jeg er sikker Eagle har noen metode for å lage tilpassede deler; lese manualen. Barry

hi anukar kan du opprette top245 bryteren i tne skjematisk av ørn, men jeg tror ORCAD fangst er svært brukervennlig, kan du lage en komponent withn i seconds.pls prøve dette, og for outsource om PCB design spørre personen det som softwaer at han bruker hvis du ikke er intrested å gi skjematisk du kan gi netto listen og datablader for de komponentene som du using.But må du ta vare mens rooting pcb makt spore tykkelse bør være mer og sporet skal tegnes riktig. soory for min stakkars engelsk

Du kan åpne noen bibliotek (opprette et nytt bibliotek) og deretter redigere den aktuelle symbol, pakke eller enhet. Du kommer dit med Rediger kommandoen (se den elektroniske hjelpen for syntax). Bedre prøver å importere en lignende komponent i et nytt bibliotek og senere redigere. Se resultatene:

på et teknisk synspunkt, mens utforme en strømforsyning bør du sørge for at layout bør holde seg til EMI / EMC problemer, DC slipp, isolasjon osv. .... disse isues kan adresed ved riktig utforming / plassering ...... Du kan finne mye av søknad notater for layout / plassering fra google eller powerint stedet ... http://powerint.sphere.kharkov.com/PDFFiles/der36.pdf også PCB designer i utgangspunktet trenger å være tilgjengelig bare netlist og dataark ..... også layout / plassering retningslinjer notater .. .....

thnk guyz for din hjelp for den øverste bryteren jeg lastet den ned fra eagle library.so problem løst. Jeg har nesten fullført schematic.i har startet med pcb design. Jeg vil vite nøyaktig hvilke capcitors å bruke fra biblioteket. det er tonnevis med cap. med forskjellige størrelser og symbols.eg amerikanske europeiske etc. å ta en eksempel av filter resistor det priser som 400V. Hvordan finner jeg disse tingene

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back