12VDC-DC SMPS request (info)

B

badboyscad

Guest
thanx for å vurdere min forespørsel, VVV: D og alle.strømmene (DC) (for ATX form factor) som kreves er-12V, 12 V,-5V, 5 V, 3,3 V, GND.det 3.3V er spesielt vanskelig å komme.Jeg har lagt ved et ATX pinout diagram og en reqiured ampere info.hope u kan lage opp noen krets ..........

Dette er ikke en vanskelig system for å bygge, men du trenger flere DC-DC omformere.trolig en 3-utgang omformer for 5, 12 og 3,3, og et 1-utgang omformer for 5 (standby).Jeg tror du kunne gjøre-12V, 0.5A med bare en FLYBACK svingete på 12 V spole, og en billig LDO.bryte ned 120v innspill ville ikke være så ille heller, men det kan være best å bryte 240V rettet opp signalet ned til 24v eller 30v med en isolert (forward) omformer.

men her er ting - du kan få en av disse, som allerede er bygget og testet for trolig $ 1-2 i volum.hvis du tenker på å komme inn i ATX virksomheten, vil du kanskje revurdere.

Men, hvis du bare trenger en strømforsyning for et prosjekt, går du få en fra newegg eller yngel er for 20 dollar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back