2 ICD for PIC Micro

K

kotshe

Guest
Hi everybody,

Jeg er ny på dette forumet, og vil være glade hvis noen ville hjelpe meg, jeg ser for ICD 2 Jeg har sett mange krets at jeg kan være design, men jeg dont vite hvis bygningen ville koste meg mer enn å kjøpe enkel, så kan hvem som helst kan sende meg Hvor kan jeg finne enkel btw jeg ønsker å programmere 18F4550

For første gang utvikleren eller en student, vil jeg råde deg til å kjøpe ICD2 direkte fra en lokal eller regional autoriserte distributør av Microchip.
På denne måten kan du fokusere på programvareutvikling og feilsøking programmet du håper å utvikle.
ICD2 er kr 200.
MPLAB er gratis å laste ned.Leveres med C-kompilator og løpe-tid debugger.
C LIB er også gratis.

Med mindre du har helt spesielle grunner, ellers knapt noen ønsker å bygge noe som er lett tilgjengelig utenfor skrinlegge.
Tenk deg tid og krefter bare for å dikte opp en DIY ICD, er du ikke garantere det fungerer så godt som Microchip ICD2.
Hva kan være det verste er at du kanskje ikke vet om bugs hentet fra kildekoden eller DIY ICD.

Sparer deg bryet.

Ja u rett, men jeg wont bruke 200 $ for dette, U vite hvor mange brett kan u bygge med dette beløpet, men problemet jeg trenger å spare tid, cuz har vi prosjekt å legge snart, u vet å bygge opp skjematisk og send det til produksjon hele denne saken ville ta måneder.

SKYHIGH skrev:

For første gang utvikleren eller en student, vil jeg råde deg til å kjøpe ICD2 direkte fra en lokal eller regional autoriserte distributør av Microchip.Med mindre du har helt spesielle grunner, ellers knapt noen ønsker å bygge noe som er lett tilgjengelig utenfor skrinlegge.

Tenk deg tid og krefter bare for å dikte opp en DIY ICD, er du ikke garantere det fungerer så godt som Microchip ICD2.Sparer deg bryet.

wont = vil ikke bruke, og hva jeg sa på forrige svare nøyaktig hva du mener jeg ikke brukt 200 $ for noe koster 20 $, men det jeg prøver å spare tid å bygge det som hva jeg mente,

Den PICkit2 kan programmere og feilsøke 18F4550

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back