2004 DXP - Hvordan fylle ut tittel blokk elementer?

D

dxpwny

Guest
Jeg bruker DXP 2004 (build 8.0.4.1272) og har ikke klart å finne ut hvordan du setter tittelen blokk elementer - for eksempel "Tittel", "Drawn by" ...etc.

Jeg så et annet sted at jeg måtte sjekke boksen som heter "konvertere spesielle strenger".
Jeg prøvde den - uten hell.

Jeg så et annet sted at oppføringene jeg legge til dokument Valg - Parametere bare dukker opp når dokumentet skrives ut.Jeg prøvde den - uten hell.

Alle hjelpe er verdsatt!

Er du snakker om tittelen blokk oppføringer på en skjematisk ark, eller på en PCB?

Tittelen blokk bruker parametere som er identifisert med spesielle strenger.Med "Konverter Special Strings" slått av, bør du kunne se de spesielle strenger i tittelen blokken.De vil se ut = ApprovedBy, = Dato, osv. Hvis de ikke har blitt satt i riktig tittelen blokken mellomrom, vil du ikke se noe.Du kan plassere dem manuelt ved hjelp Place>> tekst, trykke "Tab", og deretter se på bla-boksen i dialogboksen.

Den spesielle strenger som samsvarer oppføringene i Dokument Valg vil automatisk bli fylt inn Hvis du slår "Konverter Special Strings" på igjen, vil du se de faktiske dataene.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back