24F Microchip 16 bits serie

L

leomecma

Guest
Hva tenker du om denne nye serien?Det virker bra og har noen ressurser.Kan det være best enn TI MSP430 serien?

leomecma

True 16 bit micros.De ser bra ut, men er fortsatt et framtidig produkt, ikke tilgjengelig ennå.Det er også en dsPIC33 i horisonten.
Noen av 24F serien har 256K av Program ROM og 8K RAM.Det beste i øyeblikket er Pic30_tools.GCC kompilatoren og linker er den beste og mest kraftfulle verktøysett ive noensinne brukt Pic's.
En annen interessant fremtidig chip de har er en 28 pin ethernet intefrace.

Brønnen problemet er du neeed å kjøpe nytt sett med utviklingsverktøy som ikke er kompatibel med pictart pluss eller ICD 2

Bare for å korrigere en ting.
Vi kan bruke ICD2 med PIC24 serie.
Jeg mottar explorer16 styret fra microchip, og jeg kan feilsøke med ICD2 min.

For informasjon, våre gratis RTOS basert på OSEK standard fungerer godt med disse chip (PIC24, dsPIC30 og dsPIC33).Se vårt forum på www.picos18.com/forum

A

Bertrand

Litt info:

De PIC24F, er veldig sterk og her er noen interasting punkter:* De bare divid klokken i 2, ikke som de andre PIC at divid klokken bu 4.
Så på 32MHz, kan du få 16MIPS.

* De har en RTCC, dvs. Real time klokke med kalender BUIT i, med alarm for andre minuts ...

* De kan arbeide på full hastighet til lav spenning.
Andre PIC kan arbeide på maks hastighet depanding på spenningen.

* Svært lav kostnad!PIC24H:

* De er den samme som dsPIC33 men uten DSP-funksjonen.

* De er pin til pin compatibale, slik at du kan oppgradere hvis behov.

* De har 8 DMA til periferials

* De kan arbeide på full hastighet til lav spenning.
Andre PIC kan arbeide på maks hastighet depanding på spenningen.dsPIC33: Det samme som PIC24HSe også den vedlagte filen for noe mer informasjon om funksjonene.
(Jeg fikk denne fra på av Microchip Rep)

Cheack ut Microchip nettsted: www.microchip.comCan program ALL
Flash parts by microchip!
ICD-2

kan programmere alle
Flash deler av mikrobrikke!
ett verktøy som passer til alle, ikke som de andre produserer ...!
[/ b]Lykke til.Beklager, men du må logge inn for å vise dette vedlegget

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back