2500 Mhz antenne hjelpe takk?

R

raticus

Guest
Hei folkens

Behage hjelpe meg med noen råd om ekstern antenne bygging for min
trådløst modem.
Den freq.er 2500 MHz.

Skål
Raticus

Enkel konstruksjon, som arbeider med no tune.
http://helix.remco.tk/

Bra, Medap.Thanks.

Skål
Raticus
Useless innlegget.Advarsel!--
makswell

Kanne u fortelle valgte polarisering, Impedans båndbredde og styrke?

Hilsen
Lupin

Takk for svare på min forespørsel, Lupin.

Jeg vil ha spesifikasjoner innen 18 timer.

Skål
Raticus

Beklager makswell, men hvis du ikke klarer å takke folk for å gi deg gode råd, så jeg er uenig.

Du kan ta hele mitt poeng hvis du vil, men jeg fortsatt synes det er anstendig og høflig å si takk Medap.I har donert 50 poeng til deg.Raticus

Raticus,
Makswell er aplying den Elektroda regler.Du bør lese dem!Selvfølgelig er det høflig og selv indikert takke folk for å hjelpe deg, og som det fremgår i reglene, er det to måter som: PM brukeren eller donere ham poeng.Reglene "nei takk" og "ingen ubrukelig meldinger" er klar nok etter min mening.Disregarding den Elektroda regler skal føre deg til mer advarsler og eventuelt til forbudet.Prøv å være i samsvar med regler som vi alle gjør.

/ pisoiu

Hei alle sammen!

Takk "pisoiu for svaret.

Raticus, jeg ønsker ikke poengene.Alle moderator formål er å holde emner som lesbare som mulig.Det
er derfor all uønsket post er forsøkt å eliminere.
Som "pisoiu" sa, det finnes andre måter enn å fylle forum med unødvendige innlegg.

Jeg ber deg lese forum's reglene nøye før du legger inn.Det er sagt veldig tydelig hva er ønsket og uønsket innlegg.Jeg
er sikker på at du forstår hva jeg har sagt.Jeg håper at denne
"Case" er nå stengt.

--
makswell

Lupin

Dessverre kan jeg ikke får noen etterretning fra mobiloperatøren om deres antenne, så jeg bare tenkt å bygge en Helix som beskrevet i linken over, og se hvordan det går.

Skål
Raticus

Jeg foreslår at du bruker PIFA antenne.Det
er gevinsten er høyere enn dipole

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back