5V på +-12V @ 30mA ut DC / DC-omformer

F

fjpompeo

Guest
Jeg trenger en isolert DC / DC omformer som med 5V i jeg får +12 V og-12V (trenger ikke å være nøyaktig simetrical) med 30mA strømforsyning. Dette vil bli brukt i en RS232C til RS422 konverter, hvis mulig med LM555 eller ua494 eller LM3524 eller andre svært populære IC. Regards, Fernando

Sjekk MAX253. Da trenger du ikke å bry ... Hvis du ønsker å designe din egen flyback konverter med en oscillator som er enten gratis-running eller on / off kontrollert, har PowerIntegrations fått mye god søknad notater på transformator design og teoretiske diskusjoner. Men jeg ville gå for MAX253 eller lignende ... / Janne

Fernando, Sjekk ut LM2585) http://www.national.com/ds/LM/LM2585.pdf ) fra National. De har en app notat til vise deg hvordan du kan bygge akkurat det du trenger (+5 V i, + /-12V ut) på et svært lavt deler teller. Den harde delen av utforme en isolerende DC-DC omformer, iallfall for en ikke-strøm person, er utformingen av isolerende transformator. National har arrangert med Coilcraft å forsyne isolere transformator beskrevet i app notat, noe som gjør dette en ganske nøkkelferdig løsning.

Er MC34063 DC / DC converter isolert? Hvor kan jeg få noen eksempler på? Regards, Fernando.

hei hvis du ikke trenger å bruke det billigste valget, så kan du bruke en ferdig DCDC som TMA 0512D fra Traco Strøm eller så Shorty

[Quote = fjpompeo] Er MC34063 DC / DC converter isolert? Hvor kan jeg få noen eksempler på? Regards, Fernando. [/Quote] Nei an920@onsemi.com

Hei TI gir plug-in strømforsyning moduler, slik at ingen trenger å konstruere noen ting. Hilsen

Hei alle sammen! Jeg er i samme situasjon Fernando. Jeg ser på noen dc dc omformer isolert minst fra 4kVrms. I'v fant denne VHS2-S5-S12-SIP men jeg er redd for at jeg ikke kan få noen prøver eller kjøpe noen enhet til å prøve. Har du funnet noe lignende til å kjøpe? ah, det har også å være liten (10-20mm - mindre enn 1 cm) takk. ps. Jeg brukte max253 og det er veldig bra!

Ikke ennå. Jeg prøver å bruke en ANALOG DIGITAL converter men det er i evalueringsfasen. 73, Fernando

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back