6v Dynamo Voltage Regulator

S

Steptoe

Guest
Kan noen hjelpe med denne obskure forespørsel:

Jeg leter etter en krets som jeg kan bruke til å bygge en dynamo spenningsregulator som må være i stand til å regulere en 6V system, med en rating på minst 60W, fortrinnsvis 100W, og om mulig å kunne gi en utgangsspenning på 12v regulert, så jeg kan konvertere til elektrisk anlegg på 12v, men fortsatt kjøre det fra 6V dynamo output

Jeg vet det er mulig, så jeg kan kjøpe minst en regulator som kan gjøre alt dette, men jeg vil se om jeg kan gjøre dette selv før du betaler ut, og å spare meg litt penger i prosessen, slik at jeg kan bruke den på my bike

Takk for alle hjelpe

Første prøve ut en enkel skiftelokomotiv step-up konverter fra Nat.Semic.f.eks LM2577.The normal sykkel-Dinamo 8-10W, når du trenger 60W, tror jeg
den drivende er veldig treg og hard ...

Jeg får se, jeg tror du kan forveksles med en sykkel dynamo, er jeg interessert i å bygge en 6v regulator for motorsykkel dynamo!

Er dette en motorsykkel eller en push sykkel?.Hvis det sistnevnte, er du nødt til å gjøre mye hardt pedalling å produsere den mengden strøm.

å generere et 12v 100w strøm fra 6v er ikke en lett job.it trenger rundt 17 A.the effektiviteten blir dårlig, så mange termiske må sendes out.in dette tilfellet glemmer LM2577 ect.looking for www.liearn.com, kanskje helpful.in dette nivået ciruit, må du bruke en flerfase converter.you kan gjøre jobben med LTC1871, 2 fase boost converter, og vil få en god effektivitet.
lykke til!

Jeg beklager, har rett til nettstedet er:
w * w.linear.com
håper kan hjelpe.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back