8051 og AVR Evaluation Board design-hjelp

O

oister

Guest
Kan nyone gir god materiale på''Design av evalueringen styret for 8051 og avr mcu'c ". Den min siste året prosjektet så behage hjelpe meg ut hvordan du kan starte.

8051 og AVR MCU er forskjellige Du kan gjøre noen og ikke begge Nandhu

[Quote = nandhu015] Du kan gjøre noen og ikke begge [/quote] Hvorfor ikke? Oister kunne lage ett brett med 2 stort sett kapittel for hvert av kontrollerne. Minst, kunne de dele makten. Jeg godtar at fra industrielle standpunktet ikke det gjør mye fornuftig å bruke to kontrollere med lignende evner fra to forskjellige familier. Men det er en akademisk (lavere?) Prosjekt, så det trenger ikke nødvendigvis å gjøre mye fornuftig.

Vel minst det er ikke a. .. UPS SMS fjernkontroll Trafikklys Fotgjenger counter Eller noen andre LAMEO siste års prosjekt.

beklager dette er mitt prosjekt tittel: Prosjektering av en Evaluation Board for 8051 og AVR MCU er innenfor ISP Interface nå hvor du skal begynne?

Såvidt jeg vet 8051 (at89c51) og AVR (atmega8535) har samme pin konfigurasjon. Nandhu

Jeg har mange prosjekt om 8051 og AVR, pls gi din e-post, vil jeg sende til deg som referanse. Har du behov for informasjon om maskinvare eller programvare (kun c-kode)?

[Quote = Alphan] Jeg har mange prosjekt om 8051 og AVR, pls gi din e-post, vil jeg sende til deg som referanse. Har du behov for informasjon om maskinvare eller programvare (kun c-kode)? [/quote] Hvorfor ikke bare du legge det her? Hvis du ønsker å kontakte ham personlig bruk pm Nandhu

[Quote = oister] beklager dette er mitt prosjekt tittelen:? Design av en Evaluation Board for 8051 og AVR MCU er innenfor ISP Interface nå hvor du skal begynne [/quote] Jeg har utviklet et lite bord for AT89C51 samt P89V51RD2. Den schematics er vedlagt. Send meg en PM i tilfelle du ønsker å vite mer. Varm hilsen Boseji http://m8051.blogspot.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back