99 Protel Hjelp

N

neoaspilet11

Guest
Hei Venner,

Jeg har denne typen merkelige feil ved bruk protell 99.

Jeg hadde klart produsert Gerber filer av noen av mine PCB-filer ut 1 pcb-fil som er på størrelse med 12 "på 3", avsluttes protell alltid ned når jeg treffer generere cam filer.Prosessen jeg gjorde med den store PCB filen er akkurat det samme med de andre PCB i laget som hadde Gerber filer.

Jeg gjorde anothe pcb ut på det samme netlist arkiv av de store PCB fortsatt den endelige PCB kan ikke ut Gerber filer.Noen ide om dette hvordan du løser dette problemet.

Takk

Det er ikke en feil i Protel99SE.Jeg har gjort større brett enn din uten å ha programvaren krasjer.

Jeg foreslår at du ser hvordan du har CAM generator settes opp.Du kan selv vil slette den og sette opp en ny CAM utgang generator.

Jeg gjorde dette allerede, men likevel den wont gi cam filer, men protell bare avsluttes.anyway mitt andre PCB-filer med hell hadde sine respektive cam filer

Det er for vanskelig å gjette alle ting som kan være årsaken til problemet.Hvis du vil legge inn eller PM meg en kopi av filen, kan jeg prøve det her og se om jeg har de samme symptomene.Hvis jeg ikke, så problemet er din Protel99SE installasjonen.Hvis jeg gjør, kanskje jeg kan finne ut hva problemet kan være.

Det høres ut som den CAM generator i Protel er å finne en feil i filen som genererer en feil som fører til at programmet avsluttet.Jeg har sett lignende oppførsel forårsaket av et korrupt styre fil.Vanligvis, hvis styret filen er korrupt, du ser andre symptomer når du åpner filen i PCB Editor.

Har du alt oppdateringspakkene er installert i din kopi av Protel99SE?Jeg tror SP6 var den siste utstedt.

House_Cat takk alot.Feilen ser ut til å forsvinne når jeg nyinnspillingen av PCB-filen på nytt.Det virker som om det var noe galt når en laget en panelized PCB ut av PCB-filen i laget.likevel løsningen var bare gjøre Gerber filer av PCB min og la produsenten gjøre panel.Takk

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back