Advices er nødvendig

A

athen_karkanis

Guest
Jeg håndtere et problem å velge riktig PIC for prosjektet mitt.prosjektet mitt er å produsere konstant utgangseffekt hjelp buckboost omformer som betyr enten vindhastighet er lav eller høy den vil gi konstant utgangseffekt.inndata er variert fra variabel spenning, så når jeg velger lav spenning på denne variabelen spenning ... pic vil sende signalet til boost converter til å øke spenningen og omvendt hvis jeg velger høy inngangsspenning på variabel spenning PIC vil utløse signalet for bukk omformer for å minske spenningen i ønsket utgangsspenning.behage hjelpe meg i å velge rett PIC n hva passer programmering å bruke.thanx =)

Fra hva du har sagt, tror jeg enhver PIC mikrokontroller vil gjøre utslaget.Du kan bruke PIC16F877.Det er 40Pins, med 4 porter.
Jeg tror dette vil tilfredsstille dine behov.

Hello athen_karkanis!
Seadolphine_2000 er rett.
Hvis youre kjent med c språkbruk mikroc sin suverene kan du laste ned en gratis versjon skjema forskjellige steder bare google litt.
Lykke til!

ermmm enn for ideen.enda en tror er noen vite kretsen for prosjektet mitt?Jeg er veldig spenning i å søke etter prosjektet mitt krets

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back