M
mushahid980
Guest
Akselerometer Grensesnitt med Matlab Kan noen hjelpe meg i Grensesnitt Akselerometer med Matlab Enhver akselerometer er Anbefalte Jeg er ny i håndteringen av disse ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post lagt ved 14:37 ---------- Forrige innlegg var ved 14:32 ---------- [/size] [/color] Og ja bro beklager DAQ-kortet er omtrent 2640 $ du kan telle hvor kostnadseffektivt det erDu vil trenge noen form for datainnsamling maskinvare ... og generelt når du kjører datainnsamling maskinvare, ville du kompilere en XPC mål slik at det kjører i sanntid. Før at du skulle designe og teste systemet i Simulink ved å gi simulert (i ditt tilfelle) akselerometer avlesninger. Hva er det egentlig du prøver å gjøre?
MMA7660 eller MMA7445, billig, digital, og lett å grensesnitt. Jeg brukte 7660 på en av mine tidligere prosjekter, men med mikrokontroller slik at jeg kan hjelpe hvis du vil.
sikker på at jeg kan hjelpe deg ikke noe problem, [url = http://search.digikey.com/us/en/products/MMA7660FCT/MMA7660FCT-ND/2186165] Digi-Key - MMA7660FCT- ND (Produsent - MMA7660FCT) [/url] Jeg forsto ikke søknaden din egentlig, men lese dataarket og hvis du trenger hjelp i grensesnitt sensoren med microcontroller jeg ready.if trenger du C-kode jeg kunne sende det til deg, men du må ta vare på timing (frekvensen av mikrokontroller og så videre).