Akselerometer Grensesnitt med Matlab

M

mushahid980

Guest
Akselerometer Grensesnitt med Matlab Kan noen hjelpe meg i Grensesnitt Akselerometer med Matlab Enhver akselerometer er Anbefalte Jeg er ny i håndteringen av disse ..

Du vil trenge noen form for datainnsamling maskinvare ... og generelt når du kjører datainnsamling maskinvare, ville du kompilere en XPC mål slik at det kjører i sanntid. Før at du skulle designe og teste systemet i Simulink ved å gi simulert (i ditt tilfelle) akselerometer avlesninger. Hva er det egentlig du prøver å gjøre?

Jeg er enig med deg, må DAQ Hardware kreves dvs hvorfor jeg trenger skikkelig hardware krav til fange akselerometer data ... jeg prøver å bygge FPS Gaming med Real Guns Jeg vet det allerede bygget av vannet loo labs men de fikk DAQ-kort så dyrt (ca 200 $ i guess) jeg prøver å redusere maskinvaren, så det ville være kostnadseffektivt .. . kan du hjelpe meg et sted
Du vil trenge noen form for datainnsamling maskinvare ... og generelt når du kjører datainnsamling maskinvare, ville du kompilere en XPC mål slik at det kjører i sanntid. Før at du skulle designe og teste systemet i Simulink ved å gi simulert (i ditt tilfelle) akselerometer avlesninger. Hva er det egentlig du prøver å gjøre?
[COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post lagt ved 14:37 ---------- Forrige innlegg var ved 14:32 ---------- [/size] [/color] Og ja bro beklager DAQ-kortet er omtrent 2640 $ du kan telle hvor kostnadseffektivt det er

MMA7660 eller MMA7445, billig, digital, og lett å grensesnitt. Jeg brukte 7660 på en av mine tidligere prosjekter, men med mikrokontroller slik at jeg kan hjelpe hvis du vil.

Takk mye Bro, ville jeg elske å hvis du kan hjelpe meg, er min grunnleggende idé .. å lage et FPS (First Person skyting) Spill med Real Gun-tallet og til å telle en kule effekt jeg trenger akselerometre men hvis det med mikrokontroller som ville være så stor .. kan du hjelpe meg
MMA7660 eller MMA7445, billig, digital, og lett å grensesnitt. Jeg brukte 7660 på en av mine tidligere prosjekter, men med mikrokontroller slik at jeg kan hjelpe hvis du vil.

sikker på at jeg kan hjelpe deg ikke noe problem, [url = http://search.digikey.com/us/en/products/MMA7660FCT/MMA7660FCT-ND/2186165] Digi-Key - MMA7660FCT-ND (Produsent - MMA7660FCT) [/ url ] Jeg forsto ikke søknaden din egentlig, men lese dataarket og hvis du trenger hjelp i grensesnitt sensoren med microcontroller jeg ready.if du trenger C-kode jeg kunne sende det til deg, men du må ta vare på tidspunktet (frekvensen av mikrokontroller og så videre).

Takk bro Jeg håper det vil fungere meg sikker på om jeg trenger din hjelp vil jeg fortelle deg .. men problemet er, er vanskelig å få dette akselerometer i Pakistan, vil jeg prøve å finne ut om jeg kan få en en .. Så hva gjør du designet ved hjelp av akselerometre? med mikrokontroller?
sikker på at jeg kan hjelpe deg ikke noe problem, [url = http://search.digikey.com/us/en/products/MMA7660FCT/MMA7660FCT-ND/2186165] Digi-Key - MMA7660FCT- ND (Produsent - MMA7660FCT) [/url] Jeg forsto ikke søknaden din egentlig, men lese dataarket og hvis du trenger hjelp i grensesnitt sensoren med microcontroller jeg ready.if trenger du C-kode jeg kunne sende det til deg, men du må ta vare på timing (frekvensen av mikrokontroller og så videre).

Jeg designet en enhet som går inn i hvilemodus da til standby-modus når den merker ingen vibrasjon eller endringer i xyz stilling eller selv endre på retningen (opp-ned-venstre-høyre-front-back) for tidsintervall. Også i denne enheten viser det verdiene på alle disse variablene i tillegg til kranen deteksjon på en LCD. Jeg liker denne IC så mye: smile: Uansett om du har en DHL, FedEx, .... kontoene de ville levere disse type komponent til deg, men dette vil selvsagt være praktisk for deg bare hvis du ønsker å kjøpe et stort antall kretser (si 100). Også hvis du kjenner noen en kommer til Kina, disse IC-er billig der jeg kjøpte dem derfra ;-).

Flott bro kan du gjøre meg en tjeneste kan du sende meg din prosjektrapport og skjemaer .. hvis det ikke ett problem for deg? Jeg vil ikke bruke den et sted bare virkelig behov for en gjennomgang .. hvis du kan sende meg @ .. haris980@yahoo.com forresten store prosjektet ... Jeg ba til noen leverandør for akselerometre De sa det ville ta .. 14 til 90 dager .. å levere dem: (det betyr at jeg må vente .. hva med deg, hva er din severdighet i disse dager?

Ok ikke noe problem jeg vil sende deg noen dokument om prosjektet, men jeg vil ikke kunne sende deg hele dokumenter fordi det var for mitt arbeid og beskyttet av IP, men hvis du trenger noe hjelp jeg er her ;-) . Jeg er interessert i disse dager i 2 prosjekter den første er en sms enhet som sender sms til et visst antall når en forhåndslagret handling finner sted (for eksempel temperatur fra en temperatursensor overstiger et visst nivå og så videre), bør denne enheten fungere i GSM band, så jeg leste om IC ringte sim300 Jeg tror det kan gjøre jobben. Det andre prosjektet er en litt komplisert, har den noen robotikk, motorer, DSP, bildebehandling og mye mekanisk design, ønsker meg lykke til ;-).

Hei min venn jeg sendte deg noen av filene sjekke mailen din. Sorry for å være sent var jeg litt opptatt.

Takk mye Bro, fikk jeg e-posten, ja men problemet er SCH-filer brukes i altihum designer: p og jeg har ikke den programvaren :) men tusen takk bro kan du hjelpe meg i å designe noe PCB?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back