Alle som ønsker å gi noen "elektronikk 101 'coaching?

A

ablique

Guest
Jeg pleide å leke "med elektronikk tilbake i slutten av 60-tallet guess (Jeg får ganske gamle).En venn nylig spurte meg om jeg kunne bygge seg en enhet fant han en skjematisk for.Jeg tenkte jeg "kanskje" kunne gjøre det med god hjelp.

Det er en ganske enkel krets, og jeg har allerede alle delene.Jeg har lagt den skjematiske og all informasjon på nettstedet mitt på: http://www.4me2buy.net/beckdevice2

Det er et stort bilde av den vist skjematisk hvis du klikker på "her" linken (på webområdet mitt).

Jeg har prøvd å lage en cb "veikart" i denne saken, men holde kjører inn i en annen komponent eller bare ikke kan regne ut hvor å "rute" tilkoblingene riktig.Vil noen 'slags sjel »utarbeider en cb oppsett for meg?

I tillegg vil du merke at enheten bruker tre 9 volts batterier.Jeg har prøvd å finne en 27 VDC adapter - til ingen nytte.Vil noen vite hvor jeg kan finne en krets for en "enkel" 120VAC til 27vdc adapter?

Alle hjelpe ville være mest verdsatt.

Al

Over 20 personer sett på spørsmålet mitt, men ingen respons.Beklager hvis forespørselen er for enkel eller ikke fortjener ingen kommentar.På 52 år gammel, jeg har ikke tid til å gå tilbake til skolen og lære det "grunnleggende".Jeg hadde "håpet" noen kunne "forenkle" dette prosjektet for meg.Jeg hadde håpet å hjelpe en venn ved å plassere dette prosjektet sammen for ham - ønsketenkning fra min side.

Beklager at jeg kastet bort "plass" i forumet din.Gjett jeg er på feil sted for å spørre tjenester.

<thanks anyway-bye>

x - 'nybegynner' medlem

ablique skrev:

Jeg har prøvd å lage en cb "veikart" i denne saken, men holde kjører inn i en annen komponent eller bare ikke kan regne ut hvor å "rute" tilkoblingene riktig.
Vil noen 'slags sjel »utarbeider en cb oppsett for meg?I tillegg vil du merke at enheten bruker tre 9 volts batterier.
Jeg har prøvd å finne en 27 VDC adapter - til ingen nytte.
Vil noen vite hvor jeg kan finne en krets for en "enkel" 120VAC til 27vdc adapter?Alle hjelpe ville være mest verdsatt.Al

I had hoped to help a friend by putting this project together for him - wishful thinking on my part.

Jeg hadde "håpet" noen kunne "forenkle" dette prosjektet for meg.
Jeg hadde håpet å hjelpe en venn ved å plassere dette prosjektet sammen for ham - ønsketenkning fra min side.

Jeg så på nettstedet, er prosjektet så enkelt som det kunne bli, også jeg merket det var en CB layout på nettstedet.Hvis du mener dette er for vanskelig for deg anbefaler jeg
du ikke forsøke å bygge det som du aldri vil kunne få det til å fungere!

Kjære Geezer ablique

Så du ventet hele 20 timer før du plukket opp kuler og gikk hjem ...

Hvis du hadde tatt deg tid til å vurdere hvordan forumet fungerer, ville du ha sett at mange svarene ikke vises før dager senere.Vi er ikke her for å tjene deg.Vi har arbeid å gjøre og er opptatt, men vi tar tid til å hjelpe andre og det meste av tiden svarene er gitt anerkjennelse de fortjener.Du ville også ha sett at dette er et internasjonalt forum og er veldig tilgivende av uklar engelsk, dårlig uttalte spørsmål og svært enkle, nybegynner spørsmål.

Grunnen til at du fikk 20 visningene er at du spurte etter "coaching" i tittelen.Vi elsker å trener.Men når du bare be om at noen skal gjøre jobben for deg, det er ikke coaching som gjør.Det er derfor du ikke fikk noe svar.Hvis du hadde postet oppsettet du har - uansett hvor ille det var, ville du ha fått 20 svar også.Hvis du hadde stilt spørsmål som hvilken måte gjør en motstand gå eller hva er den beste måten å finne en 27 volts strømforsyning, ville du fått mange svar.Med en annen holdning du vil være halvveis ferdig og læring i stedet for sammenkrøpet i gyngestol forbannelse liv.

Du saQuote:

På 52 år gammel, jeg har ikke tid til å gå tilbake til skolen og lære det "grunnleggende".

hei
plzzz
besøk www.electronics-lab.com
Det er opplæringsprogrammer tilgjengelig for alle typer elektronisk utstyr.

too late å komme inn på spesifikke detaljer
MEN,

å få 27 VDC ut av 120VAC, den enkleste måten ville være en
120V til 30V transformator
etterfulgt av en hel bølge likeretter
etterfulgt av kapasitiv low-pass filter
etterfulgt av et par Zener dioder i serie

dette skal koste deg omtrent $ 5 til $ 10

hvis du ønsker regulering du kan bruke LM78xx (eller noe lignende) med en flytende Zener diode til bakken.

Hvis du vil være strømbesparende, kan du bruke en bukk omformer!

Den enkleste måten er imidlertid å kjøpe en vegg transformator og klipp ut strøm ledningen du trenger

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back