Allegro import problem CAM350

A

abhi002

Guest
Hi Friends,

Jeg bruker CAM350 V 9.1.2 for Gerber viewing.i am overfor følgende problem når jeg importere Gerber filer fra Cadence Allegro16

1 - under import Cam350 delt design-filer inn i Motor
/ filer, så hver gang jeg må kompositt alle lag

2 - med Allegro er det lysning allDRCs på 5 mils men i Cam350 er den viser feil og rundt på 4,4 mils det er lysning DRCs .. jeg er ikke sikker på hvor er problemet? Er det med CAM350 eller Allegro ..
min bekymring er bacause CAM verktøyet er endelig en hvor filene vil bli kontrollert.Noen møtte dette problemet eller løsningen

Hilsen
Abhi

Det har å gjøre med måten du lager dine bilder og data base og gerbers presisjon.

M

1.Du kan endre Gerber plotter oppsett.
velge alternativet "konvertere kompositt til ett lag"

2.Velg "360 grader", og "ignorere buer med samme ......"hyoree
.

hyoree skrev:

1.
Du kan endre Gerber plotter oppsett.

velge alternativet "konvertere kompositt til ett lag"2.
Velg "360 grader", og "ignorere buer med samme ......"hyoree

.

ikke allegro, kan du endre disse alternativene i cam350cam350/file/setup/photoplotter/rs274x & rs274 /

hyoree

hei Hyoree,

min første problemet løst, men fortsatt er jeg sliter med det andre problemet.

"" 2 - med Allegro er det lysning allDRCs på 5 mils men i Cam350 er den viser feil og rundt på 4,4 mils det er clearing DRCs .. ""

Kunne du plz hjelpe meg på dette problemet?

Hilsen
Abhi

Når du genererer Gerbers, er det nøyaktighet du innstillingen (2.3, 2.4, 2.5, osv)?Du må huske at disse innstillingene er i inches eller mm, og angi antall desimaler før og etter desimaltegn.

Siden du jobber i mils, og du bekymre deg for 0.5mil nøyaktighet, må du ha minst 2,4 eller kanskje til og med 2.5.5mils 00.005in er på 2,3 notasjon.Roundoff feilen kan gjøre at tredje desimal variere / - 1mil.00.0050in (2,4 notasjon) vil gi deg 0.5mil nøyaktighet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back