Altera UP2 eller Xilinx CoolRunner ll utforming kit

Z

ZeleC

Guest
Hei jeg ønsker å begynne å jobbe med FPGA og CPLD, så jeg ønsker å starte fra et sted Kan noen gi en mening om disse to utvikling styrene for prisen jeg vet at Xilinx CPLD startpakken ISD bedre men som alle rundt bedre ut av 10 hva er karakteren for hvert thx mye

På universitetet lærer vi VHDL bruker @ Filterpressens @ programvare, er programvaren veldig bra for begineers, men utviklingen styret er dyrt. Jeg bruker X / i / l / i / n / x nå, hovedsakelig på grunn av kostnadene for FPGA / CPLD, ressurser tilgjengelig og fordi selskapet bruker den. : Wink: Veiledningen er veldig gode på x / i / l / i / n / x 's nettsted og utviklingen styret er bare $ 50USD. For læring formål. Jeg vil si prøve programvare fra både leverandører og se hvilken du ønsker å bruke for lener FPGA / CPLD utvikling. Når du kjenner en det ikke veldig vanskelig å komme opp til speed med en annen. Den grunnleggende fundament forblir den samme. Jeg ville foreslå x / i / l / i / n / x bare fordi er readly tilgjengelig, men hvis du har tilgang til @ Filterpressens @ 's verktøy og utvikling bord enn å gå med @ Filterpressens @ ... Jeg tror det er lettere å lære bruker @ Filterpressens @. Personlige mening. :) Lykke til!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back