Altera utforming partisjon fusjonere

P

Peter Chang

Guest
Hei, Er det noen kowns hvordan å gjøre partisjonen fusjonere på Altera Quartus II? Peter

[Quote = Peter Chang ]/.../ hvordan å gjøre partisjonen fusjonere /.../[/quote] alt er beskrevet i Quartus Håndbok i "Incremental Kompiler"-delen, hvis du har et spesielt problem - beskrive hva du gjør og hva slags problem, jeg har lite praksis på dette punktet, men så vidt jeg husker sammenslåing partisjoner er en automatisk prosess, og du trenger ikke å starte den manuelt, kan en litt komplisert oppgave være å utarbeide / eksport / import subdesigns til en topp-nivå; ---

Hei j_andr, & Craftor: Takk for svaret. Jeg bare prøver. På tidlige starten, kan mitt spørsmål være mer som "Trenger jeg å opprette et prosjekt for alle partisjoner?. Jeg tror svaret er ja. Og etter kompilert, må det en eksport som en design partisjon for å generere en binær. Qxp fil for alle. Så selvfølgelig, jeg trenger for å lage en topp-nivå prosjektet, deretter importere alle portitions og gjøre kompilering for integrering. Dette er hva jeg har kjent og hva jeg gjette så langt. Kan være senere. Jeg vil ha mer spesifikke spørsmål. Takk for all hjelpen! Peter Chang

godt, er svaret: - som vanlig - det kommer an;), du kan ha ett prosjekt og ønsker å sette sitt brikkene til partisjoner å fremskynde rekompilere prosessen [deg rekompilere bare forandret enhet, ikke fullt design], i dette tilfellet er svaret: Nei, du trenger ikke å opprette et prosjekt for alle partisjoner, men du kan dele opp prosjektet til mindre biter for å tillate en gruppe mennesker arbeide på den i parallell - i så fall alle vil sette opp sitt eget prosjekt og etter debugging og optimalisering av hver del, sub-resultatene må eksporteres og slått inne øverste nivå; ---

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back